Servicekoordinator

Servicekoordinator

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en driven och flexibel person som har tidigare erfarenhet av kundservice? Då kanske du är vår kunds nya servicekoordinator! Till en av våra kunder söker Randstad en servicekoordinator till deras eftermarknadsavdelning.  

Ansvarsområden
I rollen som servicekoordinator arbetar du brett med både service och administration. Som Servicekoordinator kommer du att arbeta och ansvara för:
• Processer i affärssystemet SAP där du konterar leverantörsfakturor och underhåller kund-, truck- och avtalsdata regelbundet. 
• Dagligen hantera servicerapporter och säkerställa flödet i processen.
• Att fakturering sker enligt avtal.
• Kontakter både internt och externt genom flera olika kommunikationskanaler vilket kräver en hög servicekänsla och kommunikationsförmåga.



Arbetstider
Heltid, dagtid. Måndag - fredag 08-17.

Kvalifikationer
• Du som söker har säkerligen en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller administration och minst 3–5 års arbetslivserfarenhet, med fördel inom administration, logistik eller ekonomi.
• Du har lätt för att samarbeta med andra och har förmåga och vana att självständigt driva ditt dagliga arbete framåt.
• Du tycker om rutinarbete samtidigt som du är flexibel, vill lära dig nya saker och hitta nya lösningar.
• Du har analytisk förmåga och intresse av att skapa en helhetsbild samtidigt som du är noggrann vid detaljarbete.
• Du kan uttrycka dig på professionell nivå på svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• Vi ser gärna att du har arbetat i SAP eller liknande affärssystem tidigare.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 2021-07-11. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information:  Amra Salkic, konsultchef, amra.salkic@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2021
  • Ansök senast: 25 juli 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

16 september 2024

Corporate & Office Administrations Coordinator

Corporate & Office Administrations Coordinator

16 september 2024