Servicekoordinator

Servicekoordinator

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu en glad och proffsig Servicekoordinator till ett positivt och dynamiskt tjänsteföretag i Täby, norr om Stockholm. Du har förmodligen en bakgrund inom kundtjänst och administration, och vill nu växa genom en mer ansvarsfull roll där du får fatta beslut och driva projekt själv.

Om rollen

I rollen som Servicekoordinator kommer du ha en samordnande roll och fungera som spindeln i nätet på företaget. Du kommer att ha kontakt med våra företagskunder, vår egen driftpersonal och externa leverantörer gällande till exempel serviceärenden, felanmälningar och driftfrågor på både svenska och engelska. I rollen ingår att planera serviceåtgärder, samla in information, göra uppföljningar och stämma av med kunder och leverantörer så att allt fungerar bra. Du kommer att få stor nytta av din serviceanda och ditt strukturerade arbetssätt, där god ordning och tydlig kommunikation lönar sig. Du är en doer som gillar att arbeta med telefon och dator som främsta arbetsredskap. En liten del av rollen kommer innebära kontorsansvar, att du exempelvis ser när det är dags att vattna blommor, beställa mer kaffe eller ny toner till skrivaren. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter och frihet under ansvar.



Företagsbeskrivning

Corporate Apartments hyr ut möblerade lägenheter och villor till företag (endast B2B) på ett trettiotal orter runt om i Sverige. Hyresgästerna är i huvudsak arbetslag inom bygg- och monteringsbranschen. Bolaget har i dag ca 240 enheter som hyrs ut under varierande hyresperioder, oftast ett par månader. Företaget har ca 17 anställda och tjänsten är placerad på huvudkontoret som är beläget i Täby.

Kvalifikationer

- Du har goda tidigare erfarenheter av kundservice (helst B2B) eller administration

- Du har god datorvana och gillar att hålla system uppdaterade

- Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska i såväl tal som skrift

Personliga egenskaper

Som person är du glad, social och trivs med att ha kontakt med människor. Du har en positiv och problemlösande inställning, samt är en tydlig kommunikatör. Du är strukturerad och van att ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter från start till mål. Att hålla många bollar i luften och att själv organisera ditt arbete är något du trivs med. Vidare gillar du en mindre arbetsplats, där man hjälps åt och alla har en viktig roll att fylla. Du ska gilla att utveckla och förbättra dina och företagets rutiner samt förstå vikten av tydlig dokumentation och att rätt sak ska sparas på rätt plats.

Exempel på arbetsuppgifter:

Bemanna vår servicetelefon och servicemail på kontorstid Ta emot och besvara kundfrågor, felanmälningar och klagomål Skriva lättbegripliga och trevliga mejl till våra kunder och hyresvärdarLogga kundtjänstärenden och följa upp/stötta våra fastighetsskötare på fält med ärendehanteringenSystemansvarig för vårt ärendehanteringssystem SuperOffice, för att hålla systemet aktuellt, tex. lägga in nya uthyrningsenheterRutinutveckling gällande service- och driftärendenInformationsinsamling om våra uthyrningsenheterInsamling av boendelistorKontakt med hyresvärdar gällande driftfrågorRinga och stämma av så att allt är bra med kund efter inflyttningKontorsansvar: En mycket liten del av tjänsten som innebär att ha lite allmän koll så kontoret är trivsamt och inte förfaller, att vissa kontorsinköp sker och att blommorna inte vissnar

Lön + Förmåner

Fast lön enligt överenskommelse. Därtill tjänstepension, olycksfalls- och livförsäkring, sjukförsäkring och privat vårdförsäkring, generöst friskvårdsbidrag.

Tillträde och ansökan

Heltid. Tillsvidaretjänst efter provanställning, med start omgående eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande.

Corporate Apartments erbjuder en trevlig arbetsplats med bra värderingar och glada kollegor. Du får arbeta i ett växande företag där du får vara med och påverka. Närmaste chef kommer vara bolagets servicechef som alltid finns tillgänglig som bollplank. Goda utvecklingsmöjligheter finns för rätt person. På plats kommer du få introduktion och alla verktyg du behöver för att komma in i arbetet.

Corporate Apartments har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt.

För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på liza.diakova(@)kraftsam.se eller Mango.Dahlstrom@kraftsam.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2021
  • Ansök senast: 22 november 2021

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024