Servicekoordinator/ Administrativ samordnare

Servicekoordinator/ Administrativ samordnare

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 3 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är verksamma inom bränsleåterförsäljning och erbjuder spetskompetenslösningar för utrustning och teknologi vid tankning. De erbjuder sina kunder bränslepumpar och dispensrar, pumpsystem, utrustning och alternativa drivmedel till pumpstationerna och effektiva betalningslösningar. Verksamheten har kontor och anläggningar globalt och ett huvudkontor i Storbritannien. Till kontoret i Stockholm söker de en servicekoordinator, i rollen blir du en del av ett mindre och sammansvetsat team med drivna kollegor och goda möjligheter till utveckling.

Arbetsuppgifter:

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att samordna service, du analyserar, supporterar och koordinerar olika typer av felanmälningar, vilket innebär att du har många kontaktytor både internt och externt. Du är ansvarig för företagets fälttekniker och koordinerar dessa på ett effektivt och optimalt sätt. Du ser till att resursplaneringen fungerar smidigt och stabilt för att säkerställa att arbete utförs med hela den befintliga kapaciteten. Vidare avrapporterar du och följer upp hur företaget arbetar mot mål och KPI:er för ständiga förbättringar. I uppgifterna ingår att organisera arbetsscheman, hantera inkommande mail och samtal gällande olika typer av ärenden samt att sköta en del andra administrativa uppgifter som exempelvis posthantering.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kundservice
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• God datorvana
• Meriterande om du har en administrativ bakgrund

Som person är du kommunikativ, har en god samarbetsförmåga och gör det lilla extra i mötet med andra. Du har ett intresse och vilja att hjälpa och har en förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt genom att söka information och finna lösningar. Du trivs att arbeta i ett högt tempo och tycker om att arbeta i flera parallella processer samtidigt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Bromma, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Serviceadministration, service, admin, order, support, koordinator, adminstration, servicekoordinator, samordna, kundservice, stockholm,

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2022
  • Ansök senast: 11 februari 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024