Servicekoordinator/ Administratör

Arbetsbeskrivning

.

Frepart AB utvecklar och säljer lösningar för exponering av stöldbegärliga produkter i butik. Frepart erbjuder marknaden varuställ och automater som tillåter en bra exponering av produkter, men samtidigt är designade för att viss säkerhet mot stöld och snatteri skall uppnås. Till vissa av dessa lösningar erbjuder Frepart också en eftermarknadsdel med både installation och servicetjänster. 

Då denna sida nu växer behöver vi en person som kan vara ”spindeln i nätet” och både ta emot serviceuppdrag och se till att rätt resurs utnyttjas för uppdraget. I tjänsten ingår även att ta fram de underlag som krävs internt för fakturering och annan tillhörande administration. Befattningen är underställd serviceansvarig. Uppdraget innefattar även viss administration av service och installationsuppdrag som utförs i Tyskland. Se mer på www.frepart.se

Vi söker därför nu en:

Servicekoordinator/ Administratör


Egenskaper och kunskaper


* En serviceinriktad person med sinne för ordning och reda. Vi söker dig som kan bibehålla en positiv attityd även i svårare stunder, lösningsorienterad och med känsla för kvalitet. 


* Vi kräver goda kunskaper i engelska och kunskaper i tyska är en klar merit. 


* Då vi i huvudsak jobbar med externa samarbetspartners vad gäller det fältarbete som utförs är organisations- och kommunikationsförmåga samt förmågan att kunna utrycka sig tydligt i både tal och skrift väldigt viktig. 


* Datorvana och kunskaper i Microsoft Office med tonvikt på Excel är ett måste.


Övrigt/ Ansökan

Tjänsten skall tillsättas så snart som möjligt men önskemålet är av praktiska skäl att ha någon på plats senast i Augusti. Frepart är anslutna till Teknikföretagen och följer de avtal som tillämpas mellan arbetsmarknadens parter. Företaget finns i trevliga lokaler i Tullinge, södra Stockholm, med nära anslutning till allmänna kommunikationer.

I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering. Kontaktperson är Agneta Ståhl, mobil 0706-501940. Vi kommer att hålla intervjuer löpande. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt. Ansökan lämnar du enkelt direkt på www.karisma.se. Dock senast den 30 juni 2018.

Kontaktpersoner på detta företaget

Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryterare Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Rekryteringskonsult Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryteringskonsult Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465805
Agneta Ståhl
0706-501940

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Karisma Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 13 juni 2018

Besöksadress

Månskärsvägen 9, 3 tr 14175 Kungens Kurva
None

Postadress

Månskärsvägen 9, 3 tr (Besök, ej post)
Kungens Kurva, 14175

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024