Servicekoordinator inom marina sektorn!

Servicekoordinator inom marina sektorn!

Arbetsbeskrivning

Hos vår kund tillhör du ett bolag som arbetar för att främja en hållbar miljö inom den marina sektorn! Du erbjuds en varierad arbetsdag med fokus på koordinering och administration av företagets servicetekniker. Har du en bakgrund inom samordning och administration, med intresse för den marina branschen, och vill fortsätta arbeta lösningsorienterat kan detta vara nästa steg för dig. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Med fokus på att skapa en mer hållbar miljö erbjuds du möjligheten att arbeta på ett öppet och inspirerande kontor med goda personliga och professionella utvecklingsmöjligheter.

Som Servicekoordinator tillhör du en grupp inom servicekoordinering där samtliga arbetar för att säkerställa rätt personalstyrka för driftsättning, garanti och service. Inledningsvis kommer du läras upp av nära kollegor för att därefter ta dig an allt mer arbetsuppgifter självständigt. Vidare är detta ett konsultuppdrag under initialt sex månader där du blir anställd via Academic Work med chans till förlängning.

#

Du erbjuds


* En öppen och inspirerande arbetsmiljö i moderna lokaler.
* Goda professionella och personliga utvecklingsmöjligheter.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Koordinering av personal för driftsättning, garanti och service.
- Uppföljning av servicearbeten.
- Koordinering av reservdelar som behövs före, under och efter servicearbetet.
- Offerera för servicearbeten.
- Sköta fakturering för servicearbeten samt godkänna fakturor i Eye Share.
- Hantera garantikrav och hjälpa garantiteamet under garantiperioden.

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med administration och samordning.
- Har bakgrund eller intresse/kunskap inom den marina industrin.
- Har mycket goda kunskaper i engelska samt goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift då arbetet sker på dessa språk.

Det är meriterande om du har:


* Arbetat som servicetekniker, med teknisk support eller i en liknande roll.


Som person är du:


* Ansvarstagande
* Strukturerad
* Orädd


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024