OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en medarbetare till vår internserviceorganisation som vill bidra till både den interna servicen för våra kontor samt jobba med access och nyckelhantering för våra entreprenörer.
Så får du visa vägen
Du kommer att arbeta i en bred roll med ansvar för kontorsservice till våra medarbetare samtidigt som du även jobbar med access- och nyckelhantering till våra entreprenörer. Arbetsuppgifterna består exempelvis av posthantering, transporter mellan kontoren, inköp av kontorsmaterial, kontorsservice som att byta glödlampor, beställa enklare förändringar i kontorsmiljön och andra uppgifter där även lyft kan förekomma. Du ser också till att våra entreprenörer har de nycklar och accessbehörigheter de behöver för att kunna utföra sina uppdrag ute i våra fastigheter, vilket du gör från vår reception i Tornet. Arbetet är både serviceinriktat och administrativt. Vår verksamhet står inför spännande utmaningar och utvecklingsmöjligheter inom lås och access, vi ser också utvecklingsområden inom kontorsserviceområdet. Därför söker vi dig som vill vara med och utveckla denna del av vår verksamhet.
Känner du igen dig?
Vi söker dig som är starkt kundorienterad med god administrativ förmåga och som motiveras av att arbeta för Stångåstadens utveckling. Som person är du serviceinriktad med god kommunikativ förmåga, du är lösningsfokuserad och har stort eget driv med hög grad av ansvarskänsla. Vi ser gärna att du har erfarenhet eller stort intresse av fastighetsbranschen och är van att arbeta i olika typer av affärssystem. Dessutom gillar du att arbeta i team där ni tillsammans stöttar varandra för att nå det gemensamma målet. Tjänsten kräver att du har körkort, och vi ser att du har erfarenhet av ett kundnära arbete.
Vad erbjuder vi dig?
På Stångåstaden blir du en del av ett stabilt företag med god ekonomi och ett långsiktigt tänkande. Det ger dig resurserna som krävs för att kunna göra skillnad på riktigt. Hos oss möts du av en öppen företagskultur med välskötta fastigheter och nöjda kunder. Du får utmanande arbetsuppgifter i en miljö som präglas av gemenskap och stark drivkraft att nå vår vision; Ett steg före. Kolla gärna på "Livet på Stångis" hur det är att jobba hos oss.
Är du intresserad?
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Ansök senast den 21 maj. För mer information om tjänsten kontakta, Peter Jonsson 013-20 86 76. Facklig representant, Eva Kaneklev, Vision, 013-20 85 21.
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- eller rekryteringshjälp i samband med denna rekrytering.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Josephson
Jenny Ahlbert
Peter Jonsson
013-20 86 76
Malin Wettre