OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gilbarco Autotank är en världsledande leverantör inom tanknings- och betalautomatsystem för drivmedelsanläggningar. Vi tillhandahåller och installerar tankapparatur, pumpar, säljsystem och övervakningssystem samt tar helhetsansvaret för service av dessa åt våra kunder. I Norden är vi cirka 350 medarbetare och är en del av Danaher-koncernen.
Gillar du att vara i en föränderlig miljö, är snabbtänkt snarare än analytisk och gillar ett högt tempo? Talar och förstår du dessutom norska, då kan du vara den person vi söker i rollen som Norsktalande Servicekoordinator hos oss på Gilbarco Autotank!
Hos oss får du möjlighet till ett stimulerande arbete där du erbjuds att vara med och stärka vårt Shared Service Center samtidigt som du kan utvecklas i din roll och bredda dina kunskaper. Bakom dig har du ett stabilt företag som ligger i framkanten och är världsledande inom sin bransch. Tillsammans strävar vi efter att fortsätta leverera service av hög kvalitet som ligger över våra kunders förväntan på och ser till att kundnöjdheten är i topp.
Hos oss får du arbeta självständigt och ta mycket egna initiativ, tänka nytt och koordinera ärenden högt som lågt. Du är våra kunders första kontakt vid felanmälan för den norska och svenska marknaden och du ansvarar för att uppdraget utförs inom tid och på ett kostnadseffektivt sätt.
Arbetsuppgifter
Det är du som samordnar service på vår eftermarknad i Sverige och Norge. Du tar hand om reklamationer och olika typer av garantiärenden och felrapporteringar, vilket betyder att du har många kontaktytor både internt och externt. Du är ansvarig för att våra fälttekniker i Sverige och Norge koordineras på ett effektivt och optimalt sätt, det vill säga att resursplaneringen fungerar smidigt och stabilt för att säkerställa att vi arbetar med hela vår befintliga kapacitet.
Vi förutsätter att du är fokuserad på service och har en positiv inställning och vill fortsätta bidra till vår nuvarande positiva kundupplevelse på servicesidan.
Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden kan vara:
- hantera inkommande mail och samtal gällande service
- koordinera och fördela alla ärenden/dag
- avrapportera och följa upp hur vi arbetar med våra SLA-mål dagligen
- finna orsak och verkan till eventuella problem
- organisera och se över företagets processer och resursplanering
Kvalifikationer
Vi söker dig som har en administrativ bakgrund samt god vana vid att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor. Du talar och skriver flytande svenska och engelska och då denna tjänst innefattar mycket kontakt med norska kollegor och kunder behöver du även tala och förstå norska obehindrat. För att klara av arbetet ser vi att du har en mycket god allmän datavana och tror att du tycker om att vrida och vända på saker och söka information för att finna lösningar och svar.
För att trivas på företaget tror vi att du är noggrann, strukturerad och lösningsfokuserad. Du gillar att jobba i många parallella processer samtidigt i ett högt tempo. Vi ser en sökande som är nyfiken och initiativtagande; visar man framfötterna finns goda chanser att utvecklas tillsammans med företaget.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidaresanställning med placering på vårt kontor i Bromma
Är du intresserad av tjänsten?
För att ansöka till tjänsten, skicka din ansökan snarast möjligt till career@gilbarco-autotank.com.
Urval och intervjuer sker löpande