Servicekoordinator och Customer Care till Tomra

Servicekoordinator och Customer Care till Tomra

Arbetsbeskrivning

Är du en servicefokuserad person med tekniskt intresse? Har du erfarenhet av kundservice och koordinering av resurser? Då kan du vara en perfekt match för TOMRA!

Ta chansen att bli en del av ett världsledande företag inom automatiserad returhantering. Tomra ligger i framkant när det gäller att ta ett större globalt miljöansvar och organiserar sig så att vi kan möta framtidens krav inom hållbart arbete. Som anställd i Solutions and Specialist team blir du viktig del av verksamheten som hjälper kunder och tekniker med felsökning och reparation av TOMRAS maskiner. Vi söker dig med långsiktiga ambitioner som vill vara med att upprätthålla den höga servicenivån, samtidigt som du är benägen att utveckla och förbättra arbetssätt och kundinteraktioner.

VAD SKA DU JOBBA MED?
Customer Care Coordinator är en viktig roll inom Solution and Specialist teamet som i Sverige består av åtta personer. Du och dina närmsta två kollegor kommer tillsammans hantera inkommande kundärenden via telefon och email, vägleda och hjälpa kunderna för att åtgärda problemet, planera utförande av samtliga serviceuppdrag, fakturera och återrapportera serviceuppdrag, planera resurser, följa upp avdelnings KPI:er samt utföra andra administrativa arbetsuppgifter.

VI SÖKER DIG SOM…

- Har arbetslivserfarenhet som trafikledare, serviceledare, resursplanerare, koordinator, kundtjänst eller annat liknande servicejobb
- Drivs av att leverera service i världsklass
- Har ett intresse för teknik och vill lära dig mer
- Har god systemvana
- Innehar gymnasieexamen
- Behärskar svenska och engelska obehindrat



Vi tror vidare att du som person är serviceminded och trivs med att jobba i ett familjärt team på ett företag med många kontaktytor. Du är pedagogisk och har förmågan att hantera flera saker samtidigt utan att tappa fokus på kunden eller detaljer, även om det är högt tryck på telefon. Du har hunnit jobba några år och påvisat engagemang och ansvarstagande. Samtidig förblir du nyfiken på att lära dig nytt och delar gärna med dig av egna idéer om hur arbetssätt och kundupplevelse kan förbättras.

PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående / enligt överenskommelse
Omfattning: 100%, 38.75 timmars arbetsvecka
Plats: Sollentuna, viss flexibilitet för hemmaarbete
Arbetstider: Varierar mellan 7.30-16.00 och 08.00-16.30.



MER OM TOMRA
TOMRA Group är en norsk koncern som är noterad på Oslo-börsen. Företaget grundades 1972 och började med design, tillverkning och försäljning av returautomater. Idag skapar företaget sensor-baserade lösningar för optimal resursproduktivitet inom flera olika områden. Organisationen är indelad i två affärsområden: TOMRA Collection (Reverse Vending och Material Recovery) samt TOMRA Sorting (Recycling, Mining och Food). TOMRA Systems AB (Sverige) grundades 1990 och har ca 52 anställda inom områdena administration, marknadsföring/försäljning och service av returautomater. TOMRAS servicenätverk är indelat i regioner och täcker hela Sveriges yta.

Globalt har TOMRA över 4500 anställda och drygt 80 000 installerade returautomater i fler än 60 marknader där vi samlar in mer än 42 miljarder dryckesförpackningar årligen. Sverigeorganisationen tillhör regionen Northern Europe med länderna Sverige, Norge, Finland, Danmark, Estland, Lettland och Litauen. TOMRA upprätthåller ett starkt engagemang genom hela organisationen för att säkerställa att företagets aktiviteter är positiva bidrag till samhället och miljön. Läs mer på (http://www.tomra.com/) www.tomra.com (http://www.tomra.com).

VAD KAN TOMRA ERBJUDA DIG?
TOMRA arbetar aktivt med värderingarna Passion, Innovation och Responsibility för att främja och bygga en god sammanhållning med ett nära samarbete genom hela organisationen. Du får dessutom…

- Möjlighet att jobba på ett företag som på riktigt gör skillnad för klimatet.
- Vara en del av ett team med ett stort ansvar för den service som företaget erbjuder sina kunder.
- Chansen att utvecklas både som person och i din professionella roll.
- Säkerhet genom kollektivavtal och andra goda förmåner
- Gedigen introduktion i fräscha kontorslokaler i Sollentuna



I den här rekryteringsprocessen samarbetar TOMRA med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Tom på telefonnummer 0762 135 006 eller via mejl tom@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca

Michelle Nilsson

Moa Kalström

Julia Ronge

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Workers of First Impression
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2021
  • Ansök senast: 9 april 2022

Besöksadress

Kungsgatan 48, Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 48
Stockholm, 11135

Liknande jobb


2 december 2024

21 november 2024