OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Ventilationsgruppen Service i Göteborg AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Ventilationsgruppen Service en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Ventilationsgruppen Service i Göteborg AB erbjuder tjänster inom ventilationsservice. Med lång erfarenhet och välutbildad personal erbjuds både hög kvalitet med ett effektivt genomförande. Företaget levererar ventilation med fokus på energieffektivitet och bra inomhusklimat.
Företagskulturen präglas av stark familjär känsla med starka relationer. Genom åren har det skapat framgångsrika och värdefulla relationer både med kunder och medarbetare. Det här är en arbetsplats för dig som söker det där lilla extra, gillar en aktiv dag och trivs med stor variation och nya utmaningar.
Arbetsuppgifter:
I denna roll som servicekoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära administration, koordination och service både internt och externt. Majoriteten av det administrativa arbetet sker i SDF-systemet, här administrerar du anläggningar företaget arbetar på, uppdrag, serviceavtal, beställningar, genomför koordinering av tekniker samt granskar inkommande fakturor. Utöver administration via SDF-systemet ansvarar du för att hantera längre uppdrag för teknikerna som arbetar ute på fält samt hantera tank-kort inom verksamheten. I rollen som servicekoordinator kommer du även att ta emot och svara på inkommande telefonsamtal och mejl från kunder som är intresserade av företagets ventilationsservice. Därtill kommer du även att ha kontakt med kunder inför bokade OVK och ventilationsservice för att säkerställa och informera kring praktiska premisser.
• Administration och koordinering av mejl och teknikeruppdrag
• Kundservice via mejl och telefon
• Systemanvändning och hantera beställningar
• Granska fakturor
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• God system och datorvana
• Kunskap av SDF servicesystem är högst meriterande
• Erfarenhet av administration och/eller servicearbete är meriterande
För att trivas i denna roll som servicekoordinator har du skinn på näsan och trivs med att självständigt driva ditt arbete framåt. Att lära sig nya saker tycker du är stimulerande, du är på tårna och söker gärna själv efter nya arbetsuppgifter. Vidare har du förmågan att arbeta lösningsorienterat, du har ett positivt förhållningssätt och du ser möjligheter istället för problem. Vidare krävs det att du är en handlingskraftig person som ser till att ditt arbete blir gjort i tid och på önskat vis. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund