OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
ISS kund har öppnat sitt nya huvudkontor i Arenastaden Solna och därför söker de ytterligare flera positiva och engagerade medarbetare till tjänsteområdet Hospitality som omfattar reception, konferens, catering och service centre.
Du blir ISS kunds ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa en välkomnande serviceatmosfär och ett professionellt mottagande. Som Servicekoordinator arbetar du med många och varierande arbetsuppgifter. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och väl fungerande arbetsplats för de som besöker och arbetar på arbetsplatsen.
ISS erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara viktigt i deras framgång på kontraktet och i att hjälpa deras kund att nå sina mål inom facility management.
ISS har stort fokus på karriärutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal och utvecklingsplan som följs upp. På sikt kan det finnas utvecklingsmöjligheter till större ansvar och andra positioner internt.
Exempel på arbetsuppgifterna som kan ingå i din roll:
• Ta emot, informera och vägleda besökare i receptionen och guida dem vidare i anläggningen på ett serviceinriktat sätt
• Hantering av passerkort, parkeringstillstånd och förvaring av bagage.
• Taxibeställning.
• Felanmälan av utrustning och inventarier rörandes lokaler kopplade till tjänsten.
• Hantera bokningar av utbildningar.
• Möblering efter beställning och iordningsställande av utbildningsmateriel i mötesrummen
• Iordningställande av mötesrum samt påfyllning av konferensmaterial
• Mottagning av kursledare och deltagare
• First Line support kring AV-utrustning i mötesrummen
• Beställningar av catering samt utkörning av catering
• Stöd för bokningar av interna möten och event
• Övriga administrativa arbetsuppgifter
Din profil
Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull, och har ett högt säkerhetstänk. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass samt delar deras värderingar ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och kunna komma med förslag till förbättringar hos kunden.
Vi ser att du har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i reception eller konferens gärna från hotellbranschen. Du ska behärska både svenska och engelska i tal och skrift och ha mycket goda IT-kunskaper. Vi ser också att du har goda organisatoriska egenskaper och är en duktig administratör. Som person är du självgående, flexibel och initiativtagande.
Intresserad? Skicka gärna in din ansökan redan idag. Intervjuer sker i augusti.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Sökord: Service, Servicetjänsteman, Servicemedarbetare, Receptionist, Konferensservice, Konferesvärdinna
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson