Servicekoordinator sökes till Möbelkillarna

Servicekoordinator sökes till Möbelkillarna

Arbetsbeskrivning

Servicekoordinator sökes till Möbelkillarna
Tycker du om varierande arbetsuppgifter inom administration, koordinering och support som utförs i ett högt tempo tillsammans med ett glatt gäng som har en gedigen erfarenhet? Vill du ansluta till ett väletablerat bolag och vara en del av deras tillväxtresa? Då ska du söka denna tjänst idag!

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Servicekoordinator ansvarar du primärt för att supportera Möbelkillarnas Flytt-Team, som också är franchisetagare, i den dagliga verksamheten men även bolagets kunder. Du fungerar som länken mellan kund och Flytt-Team och har en viktig roll i att säkerställa att saker flyter på som de ska. Därutöver ansvarar du för kvalitetssäkring och följer upp efter utfört jobb samt att du arbetar med planering och övrig administration. Du kommer även stötta upp i in- och uttag på bolagets lager med hjälp av truck, har du därför vana av detta är det ett plus men i annat fall blir du upplärd på arbetsplatsen. 


Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:
  Daglig kommunikation med kunder, såväl företag som privata, interna medarbetare och leverantörer.
Hantera inkommande samtal och mejl.
Schemaplanering för transporter.
Fakturering och övrig administration.
Magasinering -In uttag samt truckkörning. 
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Möbelkillarna söker dig som tidigare arbetat med och har ett intresse för administrativa uppgifter, koordinering och support. Du är en prestigelös lagspelare som trivs med att arbeta strukturerat och varierande samt att du har en förmåga att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Vidare är du en duktig kommunikatör och värderar en god service högt. Du är duktig på att samarbeta i flera led och ser möjligheter istället för hinder samt att du på ett naturligt sätt tar egna initiativ.

Viktigt för tjänsten:
  Svenska och engelska i tal och skrift.
Tidigare erfarenhet från administration och/eller kundsupport.
God system- och datorvana.
B-körkort.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Servicekoordinator är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult. Efter 6 månader finns goda möjligheter till en tillsvidareanställning direkt hos Möbelkillarna som ser långsiktigt på denna tjänst. Arbetstiderna är främst dagtid måndag-fredag och du ingår i ett härligt team som värderar en god gemenskap högt och regelbundet deltar i roliga aktiviteter tillsammans.

ÖVRIGT
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Möbelkillarna AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2023
  • Ansök senast: 30 mars 2023

Liknande jobb


22 november 2024

19 november 2024

19 november 2024