OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom bank & finans, försäkring, service och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
Arbetsbeskrivning
Som en del av BBG får du arbeta i ett spännande ledande servicebolag inom det digitala hemmet. Tjänsten är högst variationsrik och dynamisk där du arbetar koordinerande och fördelande av supporttekniker samt med diverse logistikärenden och administration. Du kommer att arbeta med flera kontaktytor parallellt inom organisationen och även agera stöd till serviceledaren. I rollen ingår också ett ansvar för uppföljning av arbetsprocess och uppsatta mål.
Dina karaktärsdrag och förmågor
• Serviceinriktad
• Stresstålig
• Förmåga att hantera många arbetsuppgifter samtidigt
• Ansvarstagande och lösningsorienterad
• Du kan självständigt besluta, planera, prioritera och strukturera arbetet, samtidigt som du har lätt för att samarbeta och ta ansvar för teamets gemensamma uppdrag och mål
Kvalifikationer
• Meriterande om du har en teknisk bakgrund
• Intresse för teknik
• Erfarenhet av att arbeta med service/support/kundservice
• Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och på engelska
• Gymnasieutbildning
• Datorvana
Om BBG
BBG grundades 2006 och finns idag i hela Sverige. Inom installation och servicetjänster till det digitala hemmet är man den ledande aktören med kunder över hela Sverige. Lösningarna skräddarsys utefter kundens behov och där bra service alltid kommer i första hand.
Konkurrenskraftig lön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds snarast.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2018-09-01, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Nordh på
076 394 22 04 alt. henrik.nordh@amga.se.
Välkommen med din ansökan!