Servicekoordinator till Bemt i Malmö!

Servicekoordinator till Bemt i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi dig som är serviceinriktad och driven till rollen som servicekoordinator. Har du arbetat i en liknande roll tidigare och är redo för ditt nästa steg i karriären? Då kan rollen som servicekoordinator vara något för dig! Uppdraget pågår under 6 månader med chans till direktanställning hos Bemt efteråt för rätt person. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag 07.00 till 16.00. Låter detta som tjänsten för dig? Tveka inte med din ansökan, urval och intervjuer hålls löpande!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer att arbeta på plats hos Bemt i Malmö, Toftanäs där du kommer att jobba i en grupp tillsammans med 10 andra personer.

I rollen som servicekoordinator kommer du att arbeta med olika moment för att leverera en god service och tjänst till kunderna. Du kommer att arbeta inom Bemts egenutvecklade servicesystem som blir ditt viktigaste verktyg för struktur, organisation och kundkommunikation. Genom detta system kommer du att behandla felanmälningar, återkoppling till kund, offerter, projekthantering och kommunikation med Bemts rikstäckande kontaktnät av underleverantörer inom vvs, kyla, bygg, ventilation, el m.m. Utöver detta kommer du att administrera inkommande och utgående information för Bemts rikstäckande kunder.

Dina arbetsuppgifter:
• Koordinera felanmälningar både akuta och planerade från start till stopp
• Daglig kontakt via telefon/mail med leverantörer/samarbetspartners och kunder
• Försäljning inom tekniskt fastighetsunderhåll
• Fakturagranskning/kontroll
• Administration
• Strukturera och organisera serviceärende över hela Sverige
• Offert och projekthantering


Vem är du?
För att lyckas i rollen som servicekoordinator ser vi att du är självgående och orädd. Du är en riktig teamplayer som både inkluderar och engagerad andra runt omkring dig. Du är prestigelös och visar respekt samt har förståelse för dina kollegor. Kommunikation och service är a och o för dig, du trivs i en roll där du tar eget ansvar och där du ständigt har kontakt med kunder och leverantörer. Framför allt känner du dig trygg i ditt arbete och bjuder gärna på dig själv!

För att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du:
• Har några års erfarenhet av en likande roll
• Har ett tekniskt intresse
• Har goda kunskaper inom Office 365
• Har tidigare erfarenhet av att jobba i CRM system
• Har öga för att göra bra affärer med kunder och leverantörer (meriterande)
• Talar och skriver flytande svenska samt engelska (andra språk är även meriterande)

Varmt välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2023
  • Ansök senast: 27 januari 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024