Servicekoordinator till företag i Solna!

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vår kund är marknadsledande inom att erbjuda sina kunder uppbyggnad och installation av säker miljö och elkraft i deras datacenter. Företaget har funnits i ca 20 år och har kontor i både Stockholm, Göteborg och Malmö. Kunderna de arbetar med är både stora och mindre företag som finns hela Sverige. Deras huvudkontor ligger i Solna och det är dit de nu söker en servicekoordinator för ett konsultuppdrag på 6 månader. 

Tjänsten
Som servicekoordinator kommer du ingå i ett team på ca 3 personer, som har samma roll som du. Du arbetar tätt ihop med både projektledare, kunder, och servicepersonal genom både telefon och mail. Det är en typiskt koordinatortjänst där du får agera spindel i nätet och ha hand om många olika delar i flera projekt. Några av de arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är bl.a att ta emot olika typer av ärenden genom mail och telefon för att sedan skapa en order för det i deras system Agresso. Du arbetar också med kvalitetssäkring och uppföljning av de olika ärendena. En del enklare ekonomiuppgifter kommer även ingå i tjänsten som fakturering och periodiseringar. För denna tjänst blir du anställd som konsult via Placera Personal. Uppdraget är på 6 månader med stor möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har följande bakgrund

• Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Du har god systemvana, gärna erfarenhet av Agresso
• Du har god förståelse för ekonomi

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är självständig, driven och noggrann. Du är flexibel inför nya arbetsuppgifter, tydlig i din kommunikation samt innehar en god samarbetsförmåga. Vidare är du prestigelös och ödmjuk gentemot dina kollegor och tar stort ansvar för ditt arbete.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Heltid, 40h/ veckan. Start: Omgående - 6 månader, med goda möjligheter till förlängning. Du blir konsult via Placera Personal.
  • Publicerat: 18 november 2016

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024