Servicekoordinator till globalt teknikbolag

Servicekoordinator till globalt teknikbolag

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och tekniskt lagd person med en vilja att utvecklas? Då kan detta vara uppdraget för dig! Just nu söker vi en Servicekoordinator vars huvuduppgift är att ge förstklassig service och support både internt och externt för ett uppdrag på distans.

Uppdraget är på heltid och utförs på distans med start omgående och pågår i ett halvår, med chans till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag.

Om tjänsten
Som Servicekoordinator kommer ditt främsta ansvar vara att ge support till externa kunder, men även internt inom företaget när det gäller infrastruktur för laddfordon, såsom bilar, bussar och lastbilar. I rollen kommer du bland annat administrera ordrar, beställa delar och agera spindeln i nätet. Du kommer ha många kontaktytor både internt och externt, därför passar tjänsten dig som vill arbeta på ett företag där fokus ligger på både teknik och människor.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som Servicekoordinator kommer du främst att arbeta med:
• Support gällande infrastruktur för laddfordon
• Administrera ordrar och beställa delar
• Ta kontakt med kunder
• Planering och samordning

Vem är du?
För att vara aktuell för tjänsten tror vi att du har:
• Gymnasial utbildning med teknisk eller ekonomisk inriktning, eller annan erfarenhet som bedöms likvärdig.
• Goda kunskaper i engelska och svenska, i så väl tal som skrift
• Goda kunskaper i MS Office och en vilja att lära nytt

Erfarenhet av att arbeta administrativt i en industriell miljö med kunskap om elektronik på en B2B-marknad ses som mycket meriterande.

Som person är du social, initiativtagande och driven med en vilja att utvecklas. Du har vana av att arbeta självständigt, är stresstålig och flexibel. Att prioritera det löpande arbetet är inga problem och du har ett sinne för ordning och reda. Mer därtill tror vi att du har ett samarbetsinriktat och lösningsfokuserat förhållningssätt samt god förmåga att kommunicera i tal och skrift.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2024
  • Ansök senast: 3 november 2024

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


Administratör till Rååpress

18 oktober 2024