OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig med ordning och reda som vill arbeta i en noggrann och viktig roll!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Servicekoordinator är du spindeln i nätet samt en kontrollfunktion som är en viktig del i företagets framfart och trivsel. Här kommer du som Servicekoordinator främst arbeta med uppstart, uppföljning och administration av projekt och servicejobb, att snabb och korrekt fakturering sker samt tidrapportering och lönerapportering.
Tjänsten innefattar även post- och pakethantering, lagerhantering, mejl- och telefonärenden och vara behjälplig med övriga rapporter och dokumentation.
Tjänsten innefattar bland annat:
- Fakturering
- Uppstart och uppföljning av serviceärenden och projekt
- Kontakt och rapportering från fältpersonal
Om företaget
Gunnar Karlsen Sverige AB är en totalteknisk entreprenör- och servicepartner. GK Sverige levererar tekniska installationer i alla typer av byggnader. De arbetar för en bättre miljö genom att skapa ett hälsosamt inomhusklimat i framtidens byggnader samtidigt som det bidrar till betydande energibesparingar och miljövinster. GK-gruppens lösningar baseras på ledande teknologi, ingående produktkännedom och flera årtiondens driftserfarenhet och används i bostadshus, kommersiella fastigheter, inom offentlig sektor och i industriprocesser.
Koncernen driver sin verksamhet utifrån kontor i Norge, Sverige och Danmark. Koncernens huvudkontor ligger i Oslo, den svenska verksamheten drivs från Stockholm, medan huvudkontoret i Danmark finns lokaliserat i Odense.
Mer om företaget på eventuell arbetsintervju
Din profil
Vi söker dig som är noggrann och analytisk i ditt arbete. För att lyckas i rollen gäller det att ha ett sunt förnuft samt vara strukturerad och ordningsam. Vidare krävs det att du är kavat och driven i ditt arbete.
Krav:
- Erfarenhet av administration och fakturering/ekonomi
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Körkort
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Omfattning: Heltid
Placeringsort: Lund med start i Trelleborg för upplärning (1-3 månader)
Arbetstider: Enligt schema
Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996