Servicekoordinator till Kranpunkten

Servicekoordinator till Kranpunkten

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Kranpunkten har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Kranpunkten en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Kranpunkten AB är en ledande specialist inom lyftmaskiner till bygg och industri, med uthyrningsverksamhet etablerad i hela Skandinavien. Som specialist inom liftar, bygghissar, plattformar, hängställningar, teleskoplastare, truckar och tillhörande utbildningar har de sedan starten 1989 byggt upp stor erfarenhet och teknisk kompetens, där alla medarbetare ansvarar för att varje enskilt verksamhetsområde håller deras högt uppsatta kvalitetsmål. Företaget är ett expansivt företag som präglas av en familjär, trygg och prestigelös arbetsmiljö.

Arbetsuppgifter:

Som servicekoordinator har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande och du arbetar med administrativa uppgifter där du tar emot och hanterar felanmälningar för de maskiner, vilket mestadels är sax- och bomliftar som Kranpunkten förfogar över. Vidare koordinerar du uppdragen som fältserviceteknikerna åker ut på kopplade till felanmälningarna. I ditt ansvarområde ingår även att koordinera och hantera uthyrningar av företagets maskiner. Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av liknande administrativa samt serviceinriktade roller
• Meriterande med erfarenhet från liftbranschen
• Goda dator och systemvana, det är meriterande med kunskaper i Citrix, Navision och Excel
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi söker dig som är en lagspelare och har ett gediget intresse för teknik, fordon och motorer. För att trivas i rollen är det viktigt att du har ett medvetet kundfokus och tycker om att ge service. Du är lyhörd, engagerad och vill göra ditt allra yttersta för att hjälpa kunden. Du besitter ett lugn och får kunden att känna sig trygg och uppmärksammad. Då det är ett ständigt flöde med inkommande ärenden är det viktigt att du är effektiv men strukturerad och ansvarstagande för att säkerställa att alla uppgifter registreras och hanteras korrekt. Att arbeta med problemlösning lockar dig och du har i tidigare arbete haft användning av din goda lösningsfokuserade inställning. Vidare tror vi att du drivs av att ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter och säkerställer att ditt arbete slutförs.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 januari 2023
  • Ansök senast: 21 februari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024