Servicekoordinator till Kundservicecenter, Akademiska Hus

Servicekoordinator till Kundservicecenter, Akademiska Hus

Arbetsbeskrivning

Idag har vi ett fastighetsvärde på 73 miljarder och en omsättning på 5,7 miljarder, och för att möta den ökande efterfrågan på kunskapsmiljöer har vi en projektportfölj på 16,7 miljarder. Så bidrar vi till ett klokare Sverige. Fler exempel på hur vi jobbar hittar du på akademiskahus.se

Vi är ett av landets största fastighetsbolag. Med fokus på universitet och högskolor bygger och förvaltar vi hållbara kunskapsmiljöer för hela människan. Vår långa erfarenhet och fokus på trender i den akademiska världen gör att vi kan bygga både innovativt och långsiktigt.

Trivs du i en koordinerande roll där service och hjälpsamhet är ledord i din leverans? I kundservicecentret får du möjlighet till just detta.

Ditt uppdrag:

Akademiska Hus kundservicecenter ska göra kundens vardag enklare. Som Servicekoordinator är dina primära arbetsuppgifter att per telefon, mejl och chatt möta kunden. Med hjälp av din kompetens och lyhördhet ska du identifiera problem och hitta en lösning som du sedan förmedlar till kunden på ett förtroendefullt vis. Till din hjälp har du förutom databaser och internsupport ett stöttande team som coachar dig till framgång. I kundservicecentret hjälps teamet åt att ge service bolagsövergripande. Vi startar nu med vår kundservice på Frescati och kommer lansera kundservice på ett campus i taget. Du får med andra ord vara med i en spännande start med planeringen för detta och även möjlighet att påverka framgångsrika arbetssätt tillsammans med projekt-teamet.

Ditt bidrag

För att trivas och nå framgång hos oss behöver du ha ett genuint intresse för service och förmåga att agera på ett professionellt och inkännande vis, detta även i utmanande situationer. Du trivs i ett uppdrag där du har en variation av uppgifter och där du tillsammans med teamet tar ansvar för verksamhetens gemensamma framgång.

När vi startar upp kundservicecentret kommer lärandet och utvecklingsförmågan vara nyckeln. Du trivs med att testa på nya sätt att jobba, du kommer gärna med förslag och bidrar till att teamet coachar och uppmuntrar varandra. Din inställning och arbetsinsats är av stor betydelse, inte bara för det individuella mötet med kunden utan även för Akademiska Hus verksamhet i stort där kundservice är en av flera nycklar till att få hela kundupplevelsen att bli ännu bättre.

Du har fullgjort gymnasiet och har godkända gymnasiebetyg. Vidare har du god datavana, är bekväm med datorn som ditt primära arbetsverktyg och behärskar grundläggande program så som Officepaketet och Teams. Du har förmåga att kommunicera mycket bra så väl muntligt som skriftligt på svenska och engelska. Du har förståelse för fastighetsdrift, förvaltning och uthyrning,

Det är meriterande om du har erfarenhet av Faciliate. Det är även meriterande med erfarenhet av att utveckla internt digitalt stöd som FAQ (kunskapsbank), utbildningsfilmer och e-learning.

Vi erbjuder

På Akademiska Hus blir du välkomnad in i en stimulerande miljö med vänlig företagskultur och spännande arbetsuppgifter. Du ges från början ett stort ansvar på vägen mot vårt gemensamma mål - att skapa attraktiva kunskapsmiljöer. Här får du en unik chans att påverka och bidra till framtiden och du får möjlighet att växa i en kunskapsstark organisation. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald kan tillföra verksamheten och eftersträvar därför en kreativ blandning av medarbetare och en jämn könsfördelning.

Nyfiken?


I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Jefferson Wells. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sara Bahlenberg på 070-790 86 26 alt sara.bahlenberg@jeffersonwells.se

Ansökan

Välkommen med din ansökan snarast, dock senast den 13 januari. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Rocafort Svensson
+46705787277

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Akademiska Hus
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2022
  • Ansök senast: 12 januari 2023

Besöksadress

Berzelius väg 8
None

Postadress

Box 7420
Stockholm, 10931

Liknande jobb


Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024