Servicekoordinator till ledande aktör inom industri

Servicekoordinator till ledande aktör inom industri

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget:

Företaget du kommer att arbeta för är en global ledare inom tillverkningsindustrin, specialiserat inom fyra huvudområden: kompressorteknik, industriverktyg och monteringslösningar, vakuumteknik och energiförsörjning samt gruv- och bergbrytningsteknik. Deras produkter inkluderar allt från tryckluftskompressorer och gasbehandlingsutrustning samt borriggar och anläggningsmaskiner. Deras innovativa och hållbara teknologier används inom ett brett spektrum av branscher, inklusive fordonsindustrin, medicinsk forskning och förnybar energi. De är dedikerade till att leverera den bästa kundupplevelsen med de mest engagerade medarbetarna i branschen och har verksamhet i över 180 länder.

Vi kan per idag inte gå ut med företagsnamnet för den här tjänsten. Du kommer självklart få veta vilket företag vi rekryterar till under processens gång, som senast när vi hörs på ett första samtal.

Arbetsuppgifter:

I rollen som servicekoordinator arbetar du med att stödja affärschefen i olika områden genom en kombination av praktiskt arbete, kommunikation inom företaget, planering, administration och koordinering. Dina uppgifter inkluderar bokning av resor och hotell samt hantering av visum för resande tekniker. Du ansvarar även för att stärka företagets närvaro på sociala medier genom att uppdatera kanaler, skapa relevant innehåll och utveckla strategier för att tydligare kommunicera företagets verksamhet och erbjudanden. Rollen passar dig som är initiativrik och trivs med att ta tag i både enklare och mer komplexa uppgifter. Du ser möjligheter att utvecklas och tar gärna större ansvar över tid då detta är en tjänst med stor potential att växa i takt med din erfarenhet och kompetens.

• Stödja affärschefen med praktiskt arbete, kommunikation, planering och administration
• Boka resor och hotell samt hantera visum för resande tekniker
• Stärka företagets närvaro på sociala medier

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller motsvarande
• Arbetslivserfarenhet inom områden som Employer Branding, administration eller kundservice
• God dator- och systemvana samt tekniskt intresse
• Erfarenhet från lager, produktion eller ingejörsyrke är meriterande
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

Vi söker dig som är en målmedveten och självgående person som trivs med att ta ansvar och driva ditt arbete framåt. Du är kommunikativ, snabblärd och har en naturlig förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter. Med ett proaktivt förhållningssätt ser du till att saker blir gjorda och tar gärna initiativ för att lösa problem. Du motiveras av möjligheten att växa i din roll och är redo att ta dig an nya utmaningar med stort engagemang och en lösningsorienterad inställning.

Övrig information:

Start: Januari/Februari
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2024
  • Ansök senast: 22 december 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Accountant

Accountant

3 december 2024

Business Assistant /Officer

Business Assistant /Officer

3 december 2024

Administratör

Administratör

2 december 2024