Servicekoordinator till ledande bolag

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Är du en driven "doer" med skinn på näsan? 
Vill du ha en roll som innebär att vara spindeln i nätet i ett ledande företag i tillväxt?
Då är tjänsten som Servicekoordinator något för dig!

Dina arbetsuppgifter

Som Servicekoordinator har du en central roll där du planerar och följer upp arbeten som skall utföras. Vidare har du ett resultatansvar samt att aktivt arbeta med att förbättra och utveckla rollen och området.

Du är närmsta kontaktperson till tekniker och kund vilket innebär att du är delaktig i hela flödet och återkopplar under fullföljandet av servicearbete. Du samarbetar tätt med serviceledaren som har det direkta personalansvaret över alla servicetekniker på fält.

Rollen innebär en aktiv medverkan till ett bra samt förtroendefullt samarbete med samtliga inom området.

Arbetsuppgifter:
- Resultatansvar
- Planering och uppföljning
- Administration, orderhantering, fakturering
- Logistikärenden

Du kommer att fungera som en mellanhand mellan den operativa driften och administrationen.

Din profil

Vi tror att du som söker tjänsten är en person med sinne för struktur och detaljer. Du trivs i en social roll där du får skapa goda relationer och ge hög service till dina kunder och kollegor.

Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter inkommande ärenden. Du är initiativtagande, har en positiv energi och ser möjligheter snarare än problem.

Vi tror att du gillar att arbeta med problemlösning och trivs i en koordinerande roll där du har många bollar i luften samtidigt.

Kvalifikationer:
- Gymnasiekompetens samt arbetslivserfarenhet från en koordinerande/supporterande tjänst och/eller ett kundnära arbete
- Du talar och skriver obehindrat på svenska.
- Erfarenhet från IT/hemelektronik/teknik/telekom ses som starkt meriterande
- Du har god datorvana

Om kundföretaget

Kundföretaget är ledande i sin nisch inom området IT/hemelektronik/telekom. Huvudkontoret är beläget i Solna.

Konkurrenskraftig lön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds snarast.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2018-09-02, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Nordh på
076 394 22 04 alt. henrik.nordh@amga.se.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 23 augusti 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024