Servicekoordinator till PS Interim

Arbetsbeskrivning

Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med via vårt konsultbolag, PS Interim.

PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar.

Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.

PS Interim har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås och löser därigenom bemannings och konsultbehov över hela landet.

Inom PS Partner familjen finns också PS Recruitment för rekrytering av tjänstemän samt PS Management för rekrytering av ledare och nyckelpersoner.

Vi söker för kunds räkning en servicekoordinator till ett uppdrag med placering i Göteborg.

Arbetsbeskrivning

Som servicekoordinator på detta uppdrag kommer du arbeta i en bred roll med både ekonomi administrativa uppgifter så som konteringar, lagersaldon, förberedelser av fakturor etc. Du kommer även att arbeta i en koordinerande roll och vara i dialog med leverantörer, tekniker och sercviechefer.

Kvalifikationer

Du har eftergymnasial utbildning gärna inom ekonomi eller spedition och ett par års relevant erfarenhet. Du är noggrann och har förmågan att ha många bollar i luften. Samtidigt är du van vid att strukturera och planera ditt arbete på ett effektivt sätt samt är resultat- och lösningsorienterad. Som person är du ödmjuk, hjälpande och förstår vikten av en hög servicenivå.

Meriterande är erfarenhet av att arbeta i Visma annars har du erfarenhet av annat större affärssystem. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vi utgår från att du har goda kunskaper i Excel.

Tjänsten

Du blir anställd som konsult i PS Partners konsultbolag PS Interim. Anställningen är på heltid och med start i april.

Ansökan

För frågor, kontakta rekryteringskonsult Elin Mankert på +46 (0)723 200 761 alt. elin.mankert@pspartner.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PS Partner AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2020
  • Ansök senast: 1 mars 2020

Besöksadress

Första Långgatan 18
None

Postadress

Första Långgatan 18
Göteborg, 41328

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024