Servicekoordinator till Siemens Healthineers!

Servicekoordinator till Siemens Healthineers!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Om företaget Siemens Healthineers är ett ledande globalt medicinteknikföretag. Efter samgåendet med Varian Medical Systems har koncernen 66 000 medarbetare över hela världen, som drivs av att forma vårdens framtid. Siemens Healthineers utvecklar ständigt portföljen, där artificiell intelligens och andra digitala lösningar spelar en allt viktigare roll i medicintekniken. De nya digitala teknikerna och tjänsterna lyfter alla delar av vår innovativa portfölj inom bildgivande diagnostisk, bildledd behandling, laboratoriediagnostik och cancervård.

Siemens Healthcare AB, som en del av Siemens Healthineers globala organisation, verkar i Sverige och är en del av Norden-Baltikum-zonen, och har en stark lokal närvaro med försäljnings- och servicekontor i alla de nordiska länderna. I Sverige är vi ca 190 anställda och har vårt huvudkontor i Stockholm. Mer information om företaget hittar du på www.siemens-healthineers.com/s... (http://www.siemens-healthineers.com/se) .

Din roll

I din roll som Servicekoordinator kommer du att koordinera uppdrag med kunder, serviceingenjörer och applikationsspecialister. Du kommer att beställa reservdelar och koordinera reservdelsleveransen med bokning av serviceingenjörer. I rollen kommer du att hantera inkommande samtal från kunder över telefon och e-mail dagligen och uppdatera ärenden konternuligt i systemet. Det kommer förekomma koordinering av beställning och leverans av reservdelar och uppdatera detta löpande i systemet administrativt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantera inkommande kundärenden, via telefon, e-mail och teamplay Fleet.
- Skapa ärenden i kundens interna system.
- Förbereda offert och ta emot inköpsordrar löpande från kunder
- Koordinering av beställning och leveranser
- Hantering av kundklagomål


Omfattning: Heltid

Arbetstider: Kontorstider (08:00-17:00) med möjlighet till flextid

Placering: Solna, Stockholm.

Omfattning: Konsultuppdrag 12 månader, fram till december 2022.

Din profil

Vi söker dig som har en gymnasial utbildning, gärna med inriktning mot ekonomi. Som person ser vi gärna att du är stresstålig, lösningsorienterad och kommunikativ. Vidare tycker du om förändringar och vill ständigt utvecklas. Vi ser gärna att du har en god datorvana sedan tidigare och har grundläggande förståelse för Microsoft 365, Excel, Word och Teams. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i SAP med. Ett krav för tjänsten är att du behärskar det svenska och engelska språket flytande i tal och skrift.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2021
  • Ansök senast: 1 maj 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024