OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vill du bli en del av ett sammansvetsat team, med möjlighet att tillsammans förbättras och utvecklas? Är du strukturerad och ambitiös och vill jobba på ett företag som lyfter sina medarbetare? KFX HR-partner söker nu en servicekoordinator till vår kund i Helsingborg.
Trivs du med att arbeta i en dynamisk miljö där mycket händer om dagarna och du får användning av ditt driv, dina sociala färdigheter och möjlighet att leverera service på högsta nivå med fingertoppskänsla? Då borde vi träffas!
Om oss
KFX HR-partner är ett tryggt, stabilt och familjeägt bolag med 35 år i branschen. Vi är i dag drygt 300 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag – oavsett roll eller år inom bolaget!
Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, teamkänsla och en positiv anda! På KFX stöttar vi varandra i motgångar och gläds åt varandras och vår gemensamma framgång.
Om företaget
Vår kund tillhör en svenskägd koncern och utvecklar alltifrån bostäder, kommersiella fastigheter (t ex företagshotell, hotell- och kongresscenter) till samhällsnyttig byggnation (förskolor och andra samhällsfastigheter). Huvudkontoret ligger i Malmö och bedriver verksamhet i hela Skåne, Småland, Uppsala och Stockholm. Totalt har företaget ca 115 engagerade medarbetare. Företaget utvecklar inspirerande stadsdelar och bidrar med sitt engagemang till en mer hållbar fastighetsbransch.
Arbetsuppgifter
I rollen som servicekoordinator arbetar du i en professionell kontorsmiljö med många kontakter, både externt och internt. Du är kundens ansikte utåt och därmed en mycket viktig del av dina medarbetares, kunders och besökares upplevelse av företaget.
Som servicekoordinator består dina arbetsuppgifter bl.a. av:
• Drift och administration av reception, konferensavdelning (konferensbokningar och genomförande av konferenser), teknisk support till kunder avseende konferensutrustning, leverantörsbeställningar mm
• Fakturering av konferenser och andra tjänster som erbjuds
• Administration kring uthyrning i kontorshotell, visningar, kundkontakt
• Driva proaktiv försäljning i form av delaktighet på mingelarrangemang och nätverksträffar
• Visst drivsansvar, ärendehantering/felanmälan i fastigheten
Kvalifikationer
Då vår kund har krav på en hög servicenivå och professionalitet söker vi dig som brinner för service och drivs av att leda och hjälpa andra människor. Du är en fena på att leverera ett gott kundbemötande, är glad och social med båda fötterna på jorden och har ”skinn på näsan”.
Krav:
* Tidigare erfarenhet av arbete som servicekoordinator (konferens, reception, service)
* Körkort B
Meriterande:
* Relevant gymnasial eller eftergymnasial utbildning
Du är en ansvarstagande individ som är flexibel och prestigelös. Vi ser att du har lätt för att få med dig andra och kan leda dina medmänniskor med tydlighet och närvaro. Vi ser att du kan leverera resultat med engagemang och professionalism med en strävan efter att ständigt förbättras. Du ska även kunna tala och skriva obehindrat på såväl svenska som engelska.
Övrigt
Arbetstid: TBD
Omfattning: Deltid, 75%
Längd: Tillsvidare med tillämpad provanställning
Start: Omgående
Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i Lund. Vi arbetar med löpande urval, skicka därför in din ansökan till oss redan idag, för att inte gå miste om denna möjlighet.
Har du frågor kring rekryteringsprocessen eller tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Matilda Burström, matilda.burstrom@kfx.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rebecka Möberg
040-120200
Rebecka Möberg
040-12 02 00
Kevin Brandt
040-120200
Kevin Brandt
Maria Karlsson
Maria Karlsson
070 845 28 00
Kevin Brandt
Kevin Brandt
0706970093
Maria Karlsson
040-120200
Mauricio Amaral
040-120200