Servicekoordinator till spännande fastighetsutvecklingsföretag i Malmö

Servicekoordinator till spännande fastighetsutvecklingsföretag i Malmö

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du bli en del av ett sammansvetsat team, med möjlighet att tillsammans förbättras och utvecklas? Är du strukturerad och ambitiös och vill jobba på ett företag som lyfter sina medarbetare? KFX HR-partner söker nu en servicekoordinator till vår kund i Malmö.

Trivs du med att arbeta i en roll där du får användning av dina sociala färdigheter och att leverera service på hög nivå med fingertoppskänsla? Då borde vi träffas!

Om oss
KFX HR-partner är ett tryggt, stabilt och familjeägt bolag med 35 år i branschen. Vi är i dag drygt 300 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag – oavsett roll eller år inom bolaget!

Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, teamkänsla och en positiv anda! På KFX stöttar vi varandra i motgångar och gläds åt varandras och vår gemensamma framgång.

Om företaget
Vår kund tillhör en svenskägd koncern och utvecklar alltifrån bostäder, kontor och lokaler, hotell och kongresscenter till förskolor och andra samhällsfastigheter. Huvudkontoret ligger i Malmö och dom bedriver verksamhet i hela Skåne, Småland, Uppsala och Stockholm. Totalt är dom ca 115 engagerade medarbetare. Dom utvecklar inspirerande stadsdelar och bidrar till en mer hållbar fastighetsbransch.

Arbetsuppgifter
I rollen som servicekoordinator arbetar du i en professionell och dynamisk kontorsmiljö med många kontakter, både externt och internt. Du är kundens ansikte utåt och därmed en mycket viktig del av dina medarbetares, kunders och besökares upplevelse av företaget.

Som servicekoordinator består dina arbetsuppgifter bl.a. av:
• Drift och administration av konferens, administration kring konferens-bokningsapp
• Fakturering för konferenser, skrivare, porto, nycklar/taggar och andra tilläggstjänster
• Administration kring uthyrning av lägenheter, kundkontakt, offertarbete och visst driftsansvar
• Driva proaktiv försäljning i form av delaktighet på mingelarrangemang och nätverksträffar
• Administration och ärendehantering

Kvalifikationer
I denna roll ser vi dig som:
• Tidigare har arbetat inom administration och service
• Tycker om att leverera ett gott kundbemötande
• Är duktig på att se helheten
• Talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
• Bekant med Office-paketet

Om du dessutom motiveras och drivs av att stå i händelsernas centrum och arbeta i en modern miljö med härliga kollegor – då är detta en bra match!

Övrigt
Arbetstid: Måndag-Fredag 08-16.30, 30 min lunch
Längd: Tillsvidare med tillämpad provanställning
Start: Omgående

Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner och arbetar hos vår kund i Malmö.
Vi arbetar med löpande urval, skicka därför in din ansökan till oss redan idag!

Har du frågor kring rekryteringsprocessen eller tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Matilda Burström, matilda.burstrom@kfx.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecka Möberg
040-120200
Rebecka Möberg
040-12 02 00
Kevin Brandt
040-120200
Kevin Brandt

Maria Karlsson

Maria Karlsson
070 845 28 00
Kevin Brandt

Kevin Brandt
0706970093
Maria Karlsson
040-120200
Mauricio Amaral
040-120200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Syd AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Besöksadress

Stora Nygatan 40, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 40
Malmö, 21137

Liknande jobb


22 november 2024

11 november 2024

22 november 2024