Servicekoordinator till Swarcos huvudkontor i Skogås!

Servicekoordinator till Swarcos huvudkontor i Skogås!

Arbetsbeskrivning

Är du en initiativtagande administratör som trivs med att arbeta i en händelsestyrd roll? Är du dessutom en person som gärna arbetar på kontoret och är trött på distansarbete? Nu söker vi dig som brinner för kundkontakt och vill ta nästa steg i en koordinerande roll med många kontaktytor. Sök redan idag då start är omgående!

OM TJÄNSTEN
Trafikteknikkoncernen SWARCO har ett internationellt nätverk av produktionsanläggningar, kontor och partners över hela världen. Tillsammans erbjuder de en av de mest kompletta lösningsportföljerna för vägmarkering, skyltar, trafikledning, parkering, motorvägs- och tunnelstyrning och kollektivtrafik. De sammankopplar fordon med väginfrastrukturen och erbjuder modulära samt holistiska lösningar som stöder morgondagens mobilitet, vilket gör våra samhällen mer beboeliga.

Nu utökar det teamet med ytterligare en servicekoordinator och du blir del av ett sammansvetsat team med stark gemenskap! Teamet präglas av ett gott och mycket nära samarbete där alla hjälper till och ställer upp för varandra. Allt arbete sker på plats i nya fräscha lokaler i Skogås, distansarbete är ej möjligt.

#

Du erbjuds


* En bred administrativ och koordinerande roll med många kontaktytor internt och externt
* En kundorienterad roll där du blir en viktigt byggsten i relationsskapandet med Swarcos kunder


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Daglig hantering av inkomna felanmälningar
- Boka ut tekniker på arbetsorder
- Uppföljning och återrapportering av utförda arbeten i serviceavtalen
- Hantering av ärenden i kundspecifika system

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet från administrativt arbete inom servicebranschen
- Besitter en mycket god administrativ förmåga
- Har avslutad gymnasieexamen
- Har god dator- och systemvana
- Tidigare har jobbat i ärendehanteringssystem
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
- Ett brinnande intresse för kundkontakt och att ge god service

Det är meriterande om du...


* Har tidigare erfarenhet från fakturering och ett affärsmässigt tankesätt
* Har avslutade utbildning inom administration/koordinering


Som person är du:


* Ordningsam och noggran
* Social och kommunikativ
* Analytisk


#

#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Arbetstider: 07.00-16.00
* Längd: Till och med 31 mars 2023
* Placering: Vretvägen 14, Skogås. 7 minuter från pendeltågsstationen Trångsund. Det är ej möjligt att arbeta på distans.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2022
  • Ansök senast: 19 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Projektassistent inom flexibel utbildning för yrkesverksamma

Projektassistent inom flexibel utbildning för yrkesverksamma

14 oktober 2024

14 oktober 2024

14 oktober 2024