Servicekoordinator/Administratör till Assemblin VS i Linköping

Servicekoordinator/Administratör till Assemblin VS i Linköping

Arbetsbeskrivning

Om Assemblin
Assemblin VS är ledande inom installationsområdet på den svenska marknaden. Vi utformar, installerar och underhåller tekniska system för värme, sanitet, sprinkler, industri, energi och kyla i kontor, arenor, kulturbyggnader, shoppingcenter, bostäder, sjukhus och industrier. Vi finns på ca 40 orter i Sverige. Omsättningen är runt 2,8 miljarder kronor och vi är omkring 1 400 medarbetare. Läs mer om oss på https://www.assemblin.com/sv/

Din roll som Servicekoordinator /Administratör
Som koordinator är du en del av teamet i Linköpingför att stärka utvecklingen inom enheten. Du arbetar nära filialchef och projektledare med administrativ uppföljning och stöd till verksamheten.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

Att medverka i ekonomi och personaladministration.
Projektuppföljning, fakturering och leverantörsreskontra.
Tidrapportering och löneunderlag samt utbildningsdokumentation.
Medverka i framtagande av drift- och skötselinstruktioner.
Delta i inköpsadministration.
Planera servicebesök och orderhantering.
Uppföljning av filialens bilar, telefoner och maskiner.
Vara allmänt behjälpliga i olika administrativa arbetsuppgifter
Nära samarbete med och stöd till filialen i övrigt förekommande uppgifter.
Du rapporterar till filialchefen.
Du kommer att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag som kännetecknas av tillväxt och korta beslutsvägar. Vårt arbete karaktäriseras av stora ambitioner, utmärkta leveranser i kombination med våra kunder och partners.

Din bakgrund
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och gärna med 5 års erfarenhet av arbete med administration. Du bör ha erfarenhet av affärssystem, gärna från Navision, och god kunskap i Officeprogram.
Som person är du driftig, ansvarstagande och strukturerad. Du är kommunikativ, initiativrik och har förmågan att säkerställa hög kvalité och leveransprecision i ditt arbete. Du har förmåga att ge support och information med integritet till så väl kunder som medarbetare.Du vill vara spindeln i nätet. Du är inte rädd att ta i. Du har inte problem med att gå in i verkstaden och märka upp och inventera verktyg. Du kan flytande svenska både i tal och skrift.

Vår värdegrund
Värdegrunden är grunden i vår gemensamma kultur, som vägleder oss i vårt dagliga arbete.
Vi kan
Med rätt kompetens, erfarenhet och utrustning utför vi vårt jobb med stolthet. På så vis bidrar vi alla till att göra våra kunder nöjda.
Vi vill
Engagemang och nyfikenhet driver oss framåt. Genom att ständigt utveckla oss själva och vår verksamhet skapar vi smarta och hållbara installationer för våra kunder.
Vi bryr oss
Tillsammans utför vi vårt jobb med stor respekt för varandra och våra kunder. Vi tar också ansvar för miljön och samhället omkring oss.

Ansökan och kontaktperson
Stämmer detta in på dig? Välkommen att registrera din ansökan via länken nedan med ett uppdaterat CV och ett personligt brev senast den 2022-03-31. Har du frågor om tjänsten kontakta filialchef Leif Olofsson tel 010-475 17 75.
Vi undanber oss bestämt omsamtal från rekryterings- och karriärsajter!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann-Charlotte Södergren

Per Nordén
+46 10 475 13 69
Pontus Liberg
0104751720
Pontus Liberg

Olof Nyman
0104753326
Markus Jonsson
0104753360
Ann-Charlotte Södergren
010-475 10 14
Jonas Milsten
010 475 2164
Leif Olofsson
0104751775
Robert Rosengren
+46 70 514 23 97

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Assemblin VS
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

384
None

Postadress

384
Malmö, 20123

Liknande jobb


Administratör till Barn- och ungdomskontoret

Administratör till Barn- och ungdomskontoret

25 november 2024

HR-administratör

HR-administratör

25 november 2024

HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024