Servicekoordinator/utbildningsadministratör

Servicekoordinator/utbildningsadministratör

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi på Avanzera hjälper just nu vår kund Riksförbundet Attention att hitta sin nya Servicekoordinator/utbildningsadministratör. Förhoppningen är att hitta just dig och att du kan börja arbeta under augusti månad. Tjänsten är tänkt att börja som en inhyrning och att på sikt gå över till en anställning hos Attention.

Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.


Arbetsuppgifter:
Som servicekoordinator/utbildningsadministratör kommer du att se över och förbättra den interna administrationen samt planera och vara delaktig i genomförande av utbildningar, konferenser och evenemang.

I arbetsuppgifterna ingår att:

- administrering av utbildningar, konferenser och evenemang, såsom skapa formulär och inbjudningar, marknadsföra i nyhetsbrev
och sociala medier, hålla kontakt med beställare och medverkande, ta emot anmälningar, boka lokaler, kost, resor etc.
- fakturera utbildningar samt göra enklare offerter
- hjälpa kontorets övriga användare med teknisk support och problemlösning.
- dokumentera och upprätthålla interna rutiner för arkivering.
- ge service till användarna av gemensamma programvaror, ansvara för licenser m.m.


Din bakgrund:
Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har en för uppgifterna adekvat utbildning. Erfarenhet från utbildningsadministration är meriterande. Du är en van dataanvändare och har du tidigare arbetat i Fortnox samt Dropbox så ses detta som en fördel.

Du som person är ansvarstagande, noggrann, lyhörd, självgående, kan strukturera ditt eget arbete och har lätt för att kommunicera.


Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juli 2022
  • Ansök senast: 5 augusti 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Utbildningsadministratör vid Statistiska institutionen

Utbildningsadministratör vid Statistiska institutionen

18 november 2024

13 november 2024

Är du en projektadministratör som tycker om att samarbeta?

Är du en projektadministratör som tycker om att samarbeta?

13 november 2024