OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu utökar vi vår organisation med en Serviceledare till Gällivare!
Ditt nya jobb
Som Serviceledare ansvarar du för att planera och koordinera verkstadens löpande drift i nära samarbete med verkstadschef, mekaniker och externa kunder. Rollen innebär bland annat kundmottagning, ta emot och planera servicearbeten och öppna samt följa upp arbetsordrar. Du kommer även arbeta med förekommande administrativa arbetsuppgifter såsom fakturering etc och att aktivt bidra i arbetet med förbättringar och kvalitetsarbete.
Din bakgrund
Du har tidigare arbetat i verkstadsmiljö eller liknande verksamhet. Du har erfarenhet av att arbeta med service och kund, du vet vad som är viktigt för att säkerställa hög kundnöjdhet. I dina tidigare tjänster har du arbetat i olika datormiljöer och du har lätt för att lära dig nya system. Vi ser gärna att du har en teknisk kompetens men det viktigaste är att du har ett intresse för maskiner.
Du har goda kunskaper i MS Office. B-körkort är ett krav liksom mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
Vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper.
Att ge en god service är naturligt för dig och du ser vikten av, med kund i fokus, att alltid visa på gott affärsmannaskap och hög integritet. Du är bra på att samarbeta med andra såväl som att arbeta självständigt, du är lyhörd till din omgivning men har även mod att agera efter vad du tycker är rätt. Med din flexibilitet och ditt strukturerade sätt att arbeta har du förmågan att åstadkomma resultat på ett effektivt sätt utan att tumma på kvalitén. Du har en förståelse för ekonomiska principer och kan på grund av det göra korrekta avvägningar och prioriteringar.
Vid frågor kan du kontakta Ove Stenman, Service Director Field, 0730-266496. Löpande urval och intervjuer kan ske, så sök nu!