OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMF Fastigheter är ett av Sveriges största fastighetsbolag med ca 40 kommersiella fastigheter i Stockholm och Sundbyberg. AMF Fastigheter utvecklar och förvaltar kontor och handelsplatser samt arbetar aktivt för en levande och aktiv stad. AMF Fastigheters vision är att göra stadsrum där människor vill vara.
Är du en personkännare av rang och tycker du om att överträffa förväntningar? Är du en glädjespridare som har service i ditt DNA? Sök idag!
Vi behöver förstärka vår dialog med våra hyresgäster och bygger på våra Centrumteam med fler kompisar som ska möta våra hyresgäster dagligen. Vi söker efter en Servicemanager med uppdrag att agera som ansiktet utåt.
Vad är en Servicemanager?
I rollen som Servicemanager hos oss arbetar du i ett centrumteam med ett antal olika kompetenser där ni alla har olika perspektiv men med målet att skapa förstklassig kundupplevelse. Som Servicemanager har du många kontaktytor både internt och externt. Du ligger alltid steget före och ser möjligheter att stötta och hjälpa våra hyresgäster att bli än mer framgångsrika. Du arbetar proaktivt så att platsen känns tilltalande, hel, ren och trygg – alltid med ett starkt kundfokus.
Tillsammans arbetar vi för att skapa en plats där alla känner sig välkomna och där alla vill vara, och framgången bygger på att vi aldrig ser några problem utan bara möjligheter.
Vad gör företaget?
På AMF Fastigheter jobbar vi med mer än bara fastigheter. Vår vision är att skapa stadsrum där människor vill vara. Det innebär att vi har mycket mer än våra fastigheter för ögonen, vi ser även till helheten och skapar hela kvarter som lyfter staden. Vi ser oss ständigt om efter nya möjligheter att utveckla både staden, samarbeten med andra och oss själva. Genom att jobba med oss får du chansen att vara med om spännande stadsutvecklingsprojekt som påverkar oss alla som bor, jobbar, handlar och lever i staden.
Vad kommer du att göra?
Dina arbetsuppgifter varierar och är av operativ karaktär.
I dina arbetsuppgifter ingår till exempel att:
Jobba med platsen så att den upplevs hel, ren och trygg
Ge service samt proaktivt skapa bästa förutsättningar för våra hyresgäster att lyckas
Daglig god kontakt med våra fastighetstekniker och fastighetschefer för att hela tiden vara uppdaterad om vad som pågår/ är på gång ute i våra fastigheter
Ansvarig för genomförandet av olika event och initiativ på handelsplatsen
Daglig kontakt med våra hyresgäster
Delaktig i in- och utflyttar av våra hyresgäster
Vara behjälplig med att ta fram diverse material och att skyltar och dekor kommer upp
Personliga egenskaper och erfarenheter
Miljön hos oss präglas av dynamik, innovation och viljan av att driva saker framåt. Om du har samma drivkrafter som oss, samtidigt som du är intresserad av att ta en aktiv del i våra hyresgästers vardag, då tror vi att du skulle kunna trivas hos oss.
Det händer mycket hos oss och tempot kan vara stundtals högt. Därför är det bra om du är van vid att ha många olika arbetsuppgifter parallellt och har förmågan att prioritera. Arbetsuppgifterna kan variera då alla inom gruppen hjälps åt, så visst underlättar det om du är prestigelös.
Vi tror att vi blir bättre tillsammans med andra. Så vi söker en lagspelare som är en fena på att arbeta i team. Då du kommer att ha många olika kontakter både internt och externt så underlättar det ditt arbete om du har förmågan att ta olika sorters personligheter och anpassa dig till olika situationer. Slutligen så får du gärna vara en god lyssnare, för vår övertygelse är att vi blir bättre om vi förstår våra kunders och varandras behov.
I övrigt ser vi gärna att du:
Har goda kunskaper om Retail
Har arbetat i en roll med fokus på service eller bemötande
Har erfarenhet av event
Har inställningen allt är möjligt
Det här erbjuder vi
Väljer du att jobba med oss så kommer vi göra allt för att du ska trivas. Förutom roliga och utmanande arbetsuppgifter så erbjuder vi bland annat:
Spännande projekt . Vi skapar stadsrum där människor vill vara - det innebär att du får vara med och utveckla och förvalta projekt i samarbete med Stockholm stad, våra hyresgäster, leverantörer och samarbetspartners.
Ett coachande ledarskap . Vi tror på ett självledarskap där alla medarbetare får ansvara för sin egen utveckling med hjälp av coachande chefer och ömsesidig tillit.
Möjligheter att testa och lära nytt . Hos oss utvecklas du i takt med företagets förändrade utmaningar och behov. Det innebär att du har alla möjligheter att testa nytt eller lära dig nya saker.
Flexibel arbetsplats . Ja, vi tycker att arbetsplatsen inte alls behöver vara knuten till kontoret. Det var vår övertygelse redan innan pandemi och distansarbete, och är det fortsatt. Kontoret är däremot en viktig samlingspunkt som ger energi, inspiration och främjar kreativiteten. En kombination av kontor och distans tror vi därför är det rätta receptet för glada och hållbara kollegor.
Schysst kontor . Vi sitter mitt i city, på Regeringsgatan. Hela kontoret präglas av att vi utgår från varje individs behov och kompetens. De flesta av oss träffas dagligen på kontoret. Vi gör det för att vi gillar miljön och tycker om att umgås med varandra.
Härliga kollegor . Vi tycker det är kul på jobbet och vi tror att det märks i våra dagliga kontakter.
Läs mer om hur det är att jobba med oss på amffastigheter.se/om-oss/jobba-med-oss
Så här söker du
Har du frågor kring tjänsten så kontakta Henriette Johansson, henriette.johansson @amffastigheter.se .
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdag är 1 maj 2021.