Servicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu driven och serviceinriktad Kassa & Servicedeskmedarbetare till vårt varuhus i Örebro, 20 %
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Som kassa & Servicedeskmedarbetare på Media Markt arbetar du i vår kassalinje, informationsdesk samt serviceavdelning. Detta innebär att du arbetar med att registrera försäljning av hemelektronikvaror i våra kassaterminaler samt arbetar i vår informationsdisk. Du arbetar även med att ta emot och hantera reklamationer, serviceärenden och varubyten. Du är behjälplig vid felsökning av skadade/trasiga produkter samt registrerar och följer upp serviceärenden i vårt datasystem. Arbetet innebär att du kommer ha kontinuerlig kontakt med leverantörer och servicepartners gällande reklamationer och serviceärenden.
Att arbeta som kassa & servicedeskmedarbetare innebär att du kommer att ha kontakt med kunder både face-to-face och via telefon. Du agerar alltid snabbt och på ett professionellt sätt. Du är vårt ansikte utåt och ser till att de kunder som lämnar varuhuset alltid gör det med en positiv bild av Media Markt. Du samarbetar tätt med ditt avdelningsteam, din avdelningschef samt övrig personal som arbetar i varuhuset.

Tjänsten är 20 % i första hand förlagd till kvällar och helger, men vi ser gärna att du kan jobba extra över jul och sommarmånaderna. 
Tillträde till tjänsten omgående. 

Din profil

Du har erfarenhet av kassaarbete och det är meriterande om du har kunskap kring avräkningsrutiner av dagskassor. Alternativt har du erfarenhet av el-teknisk servicedesk, repartionsverkstad och/eller kundservcie i butik och/eller via telefon gällande reklamationer, serviceärenden och varubyten. Vi ser gärna att du arbetat med felsökning av produkter tidigare. Givetvis är det meriterande om du har erfarenhet av både arbete i kassa och servicedesk, men vi söker dig som vill lära dig den del av arbetet du eventuellt ej tidigare har erfarenhet från. Du är utpräglat vänlig och är serviceminded, noggrann och snabb. Vi tror att du är van vid att arbeta i högt tempo under stressiga förhållanden och är inställd på att även arbeta kvällar, helger och röda dagar. Du har en vilja och förmåga att ta ansvar. Du har ett lugnt och avslappnat sätt att bemöta människor samt är pålitlig och förtroendeingivande. Du har ett intresse för hemelektronikprodukter och om du har god datavana/kunskap är det meriterande.

Är du intresserad?

Ansöker gör du genom att klicka på "Sök tjänsten" nedan. Vi tar endast emot ansökningar via den här länken inte via e-post.
Vi vill ha din ansökan snarast möjligt dock senast 2013 12 07.

Frågor och funderingar?

Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta:
Martina Hägg, TL Backoffice - hagg@mediamarkt.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Gustavsson

Martina Hägg

Henrik Stedt

Måns Ungfeldt

Linda Aslani-Jonsson

Martina Hägg

Susanna Henriksson

Ditte Västibacken

Jonas Broby

Katarina Brantskog

Sammanfattning

Besöksadress

Ölandsleden 3
None

Postadress

Invernessvägen 2
Stocksund, 18207

Liknande jobb


21 november 2024

INTIMISSIMI söker butikssäljare i Göteborg!

INTIMISSIMI söker butikssäljare i Göteborg!

21 november 2024

Säljare med ansvar till Götaplatsens foto!

21 november 2024