OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
Till vår verksamhet i centrala Göteborg söker ISS Facility Services en positiv, energisk, driven medarbetare som stortrivs med att ha många bollar i luften. Tjänsten innefattar främst daglig drift och konferensservice med catering.
Dina arbetsuppgifter
• Servicecheck dagligen, se till att där är ordning och reda (rengöring av kaffemaskiner, papper påfyllt i skrivare etc.)
• Vara synlig och hjälpsam för vår kunds medarbetare
• Vara behjälplig med teknik i konferensrummen
• Ansvara för cateringbeställningar och ha kontakt med leverantörer
• Duka upp och servering
• Event maker - se till att allt fungerar innan, under och efter eventet
• Jobba i olika administrativa program
Din profil
Vi söker dig som verkligen brinner för service, samarbete och kontakt med människor. I din roll blir du en mycket viktig del - med en välkommande atmosfär och professionell approach som ger kunden en positiv helhetsupplevelse. Vi lägger därför väldig stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning till serviceyrket.
• Du har en förmåga att se helheten i servicen
• Du är professionell i ditt yrkesutförande, positiv, proaktiv, initiativtagande, stresstålig
• Du trivs med högt tempo och älskar problemlösning
• Du trivs med att ha flera parallella uppgifter och kan arbeta effektivt med ett positivt mindset
• Du är en teamplayer
• Du talar och skriver båda svenska och engelska
• Du har bra datakunskap och har lätt for att hantera teknik
Du behöver kunna vara flexibel och behjälplig på våra andra servicefunktioner, vilket innebär att du även kommer läras upp inom receptionstjänsten.
Övrigt
Tjänsten är 100% och tidsbestämt på 12 månader men med möjlighet för tillsvidareanställning. Arbetstid är schemalagd dagtid måndag- fredag 08:00 - 17:00. Kvällsarbete kan ibland förkomma när det sker event i konferensen. Funderingar över tjänsten, kontakta Ina Alwén 073-436 67 56
Varmt välkommen med din ansökan!