Arbetsbeskrivning
Om tjänstenVi på Middlepoint söker en nu enen självgående och flexibel servicestjärna på deltidtill ett bankkontor mitt i Stockholm city! Som medarbetare på detta prestigefyllda uppdrag får du jobba i en social och affärsmässig miljö med möjlighet till utveckling.I rollen kommer du att bli en del avett serviceteam om trepersoner där du ärbehjälplig i olika uppgifter, både operativt och administrativt.
Du kommer att arbeta i nära samarbete med teamet inom både reception och konferensför att stödja och förstärka deras arbete, samtidigt som du tar dig an egna ansvarsområden.Tjänsten präglas av proaktiv service och engagemang för att skapa en trivsam miljö för både medarbetare och besökare.I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Ta emot och välkomnamedarbetare och besökare
Posthantering
Servering av mat och dryck vid externa möten och konferenser
Delta i genomförande av interna events
Enklare vaktmästeritjänster och hantering av felanmälningar
Ommöbleringar, både på kontor och i konferensrum
Rondering av kontoret
Vem är du?Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor och trivs i en dynamisk arbetsmiljö.Du kan självständigt se lösningar på utmaningar som uppstår samtidigt som du samarbetar tätt med ditt team. Vidare ser vi att du haren godpraktisk förmåga, där du med fördel har tidigare erfarenhet av enklare vaktmästeri,samtidigt som service i toppklass är en självklarhet för dig.
Krav för tjänsten
Har erfarenhet av tidigare arbete inom service
Gymnasieexamen eller högre
Tekniskt duktig och IT-mognad
Arbetat med Office-paketet samt meriterande med andra system
Flytande i svenska och engelska
God förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer (såväl internt som externt)
Om Anställningen
Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställningSysselsättningsgrad: 75%, men finns chans tillhögre sysselsättningsgrad på 100%Start: Omgående eller enligt överenskommelseArbetstider: Måndag till fredag ca kl 08:30-15:30
Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold