OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inom Servistik Group finns fem verksamhetsområden, Development, Logistics, Warehouse, Mytab och Servistore. Företaget arbetar i huvudsak med service och logistiktjänster, och har huvudkontor i Hackefors. För närvarande är vi ca 100 anställda som arbetar under värderingarna Ansvar, Engagemang och Utveckling. För mer information besök vår hemsida www.servistik.se Vad innebär tjänsten? Till största delen kommer du att arbeta med städning av Servistiks lokaler. Detta innefattar kontor, allmänna ytor, omklädningsrum och toaletter samt lunchrum där du också ansvarar för att kaffeautomater rengörs, diskmaskiner plockas ur och liknande. Beställningar av kaffe och andra förbrukningsvaror ryms också i tjänsten. Du kommer att ha det totala ansvaret för städningen i tre olika byggnader. Du kommer också att arbeta med service inför konferenser och möten, med beställningar av luncher och fika, iordningställande av konferensrum och liknande. Du ansvarar för att vår reception och andra ytor är i gott skick och ser trevliga ut för medarbetare och besökare. Din bakgrund Du har erfarenhet av städ och trivs med att vara den som ansvarar för att det är fräscht och trevligt i lokalerna. Du har förmåga att se vad som behöver göras och kan vid behov prioritera om ditt arbete. Rollen kräver en serviceinriktad och flexibel person. Du bör även ha grundläggande datakunskaper samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter, och tjänsten kan komma att anpassas något beroende på dina erfarenheter.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor