OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ny servicemedarbetare till vår kunds fina huvudkontor i Marieberg på Kungsholmen i Stockholm. Vi erbjuder en riktigt utvecklande och rolig tjänst till dig som gillar att arbeta med varierade uppgifter. Tjänsten innefattar många olika arbetsuppgifter med utgångspunkt från vår kontorsservice. Du som söker tjänsten är lösningsorienterad, gillar att ta dig an de uppgifter som dyker upp och har naturlig fallenhet för service.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:
• Alla förekommande uppgifter på kontorsservice såsom hantering av post och gods, hantering av ärenden och beställningar i vår ärendeportal, service via mail och telefon, enklare vaktmästeritjänster, byte av toners, allmän service åt de anställda i huset.
• Arbeta med enklare arbetsplatsflyttar, planera och utföra flytt av personliga tillhörigheter och dockningsstation, skärmar, m.m.
• Vara delaktigt i större flyttprojekt som flyttkoordinator och hålla samman olika leverantörer.
• Utföra SBA-ronderingar.
• Enklare vaktmästeritjänster montering, ommöblering, byta lampor och enklare reparationer men även vid behov kunna täcka upp och vikariera för vår vaktmästare.
• Administrativa uppgifter, uppdatering av rutiner och andra underlag, hantering av parkeringstillstånd, fakturering och kontering av fakturor.
Kvalifikationer/krav
• Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är både praktiskt lagd och duktig på att arbeta administrativt.
• Hög serviceanda, bra på att samarbeta samt ha förmågan att planera och arbeta i ett högt tempo vid behov kunna hantera tyngre lyft.
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• God organisationsförmåga samt strukturerad och ordningssam
• Goda IT-kunskaper och förmåga att snabbt lära sig de programvaror som krävs för ärendehantering m.m.
Personliga egenskaper
• Gilla att vara Sodexos ansikte utåt mot vår kund och att ge dem bästa tänkbara service
• Självständig och handlingskraftig med positiv attityd och lyhörd för våra besökare och de anställdas önskemål
• Prestigelös och representativ med god fysik
• Brinna för att vara delaktig i att utveckla, tycka om att lära dig nya saker och få nya arbetsuppgifter.
• Tycka om att skapa ordning omkring dig
• Kommunikativ
Kunderna består av de ca 2000 personer som jobbar här på kontoret. Vi behöver hela tiden utmana oss själva och ständigt förändra och förbättra.
Anställningsform och arbetstider:
Anställningen är en heltidsanställning (40 tim per vecka måndag - fredag dagtid)
Har du frågor kontakta cecilia.cederholm@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast den 6 juli 2018.
Ansökan kan endast göras via vår hemsida
Intervjuer kommer ske löpande och anställning kan därför komma att ske före sista ansökningsdatum.
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan, sin starka drivkraft och entreprenörsanda startade han upp ett litet serviceföretag som levererade mat till företagspersonal i hans hemstad Marseille. Idag har Sodexo vuxit till en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder världen över. Vi är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet, och våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor samt på institutioner. Vi erbjuder integrerade servicetjänster inom Facilities Management: arbetsplatstjänster, lokalvård, måltidsservice samt hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vi bidrar till att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen. Vårt arbete inom dessa områden har också resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser under årens lopp.
I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,