Servicemedarbetare och Floor Manager till Bonnier Fastigheter Service

Servicemedarbetare och Floor Manager till Bonnier Fastigheter Service

Arbetsbeskrivning

Bonnier Fastigheter söker en servicemedarbetare till budcentralen och som Floor Manager till Bonnierhuset på Torsgatan. Som servicemedarbetare är du ansiktet utåt gentemot Bonnierhusets hyresgäster och dess medarbetare, och du blir en del av ett växande men stabilt företag med en spännande historia. Här får du en omväxlande vardag där du lär dig flera områden, om du brinner för service och göra det lilla extra för kunden är det här rollen för dig!

OM TJÄNSTEN
På Torsgatan i Stockholm är Bonnierhuset ett klassiskt landmärke. Här sitter en av Bonnier Fastigheters största hyresgäster. Bolaget är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2900 medarbetare runt om i landet.

De söker nu en servicemedarbetare som kommer arbeta i budcentralen och även vara Floor Manager. Budcentralen är bemannad och ligger i anslutning till godsintaget, och här hanteras alla inkommande och utgående bud. I rollen som Floor Manager så gör du ronderingar där du kontrollerar, felanmäler och åtgärdar enklare fel kopplade till arbetsplatser, mötesrum och allmänna ytor. Du kommer att ingå i ett team som idag består av 12 personer inom olika roller.

Som servicemedarbetare, oavsett om det är på budcentralen eller som Floor Manager, så arbetar du väldigt nära Bonniers kunder, därför är det viktigt att du trivs i en sådan roll och tycker att det är roligt att leverera förstklassig service. Det här är en delad roll, och det kan även vara så att du även rycker in inom andra områden i organisationen.

Du erbjuds


* En roll i ett väletablerat bolag med god historia som är mån om sin personal
* En härlig arbetsplats där människan lyfts fram, där alla är lika viktiga och det är en bra dynamik med både yngre och äldre kollegor
* Gemensamma aktiviteter under året och även den årliga konferensen


ARBETSUPPGIFTER
I rollen som servicemedarbetare i budcentralen kommer du bland annat:


* Hantera, registrera, avisera och kvittera inkommande och utgående bud i interna system enligt Kundens riktlinjer
* Sortera inkommande post för upphämtning till våningarna, samt utreda eventuella oklarheter som kan uppstå med inkommande/utgående bud
* Ansvara för kontakt med postdistributör
* Ansvara för löpande inköp av förbrukningsmaterial till kontoret


I rollen som Floor Manager kommer du bland annat:


* Hålla Multistationer utrustade, påfyllda och funktionella
* Registrera och ta emot felanmälningar i ärendehanteringssystem
* Arbetsleda underleverantörer samt vara kontaktperson för leverantörer
* Enklare vaktmästeri såsom montering och lättare flytt


VI SÖKER DIG SOM
- Något års arbetslivserfarenhet inom ett serviceyrke
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet
- Har god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya system

I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga beteenden och ditt intresse för tjänsten. Motivera väl i din ansökan varför du valt att söka denna tjänst. De personliga beteenden som vi ser som särskilt viktiga är:


* Strukturerad
* Problemlösare
* Serviceinriktad
* Självgående


Övrig information


* Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, arbetstider 8.00-17.00 med sommartid 8.00-16.00
* Placering: Torsgatan, Stockholm
* Kontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Catharina Alm, catharina.alm@academicwork.se, rekryteringskoordinator Stina Moby, stina.moby@academicwork.se


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
”För oss som fastighetsägare är det viktigt att våra hyresgäster ska kunna fokusera på sina kärnverksamheter, och inte behöva lägga tid på fastighets- och lokalfrågor. Därför erbjuder vi inte bara lokaler som passar verksamheten, utan även professionell service när våra hyresgäster väl är på plats. Bonnier Service står till tjänst både i frågor som bevakning och säkerhet, vaktmästeri eller alla de saker som "bara ska fungera". Vi är även en trygg partner i de fall när lokalerna på något sätt behöver förnyas.

Vi kan våra fastigheter, vi känner vår fastighetspersonal och vi har goda kontakter med ett nätverk leverantörer. Vi känner omtanke och engagemang, inte bara i fastigheterna utan också för människorna som vistas i dem.”

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2022
  • Ansök senast: 3 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024