OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett varierat arbete där framåtanda och nytänkande uppskattas? Trivs du med att ha många bollar i luften och har tidigare erfarenhet av restaurang, städ eller konferens? Då kan du vara den vi söker till en av våra kunder i Partille.
Vem är du?
Du är social och sätter alltid kunden i fokus. Du kan ta egna initiativ och är en problemlösare samt bra på att ge feedback och förbättringsförslag.
Hur ser din arbetsdag ut?
• Diskhantering och städ i kunds personalmatsal.
• Påfyllning, rengöring och felanmälningar av kaffemaskiner.
• Beställer och fyller på förbrukningsinventarier.
• Bistår vid cateringbeställningar.
• Bistår besökare och bud.
• Iordningställande av konferensrum.
• Inventerar kontorsmaterial, förbrukningsinventarier samt husgeråd.
• Tar emot och byter ut anslag, listor och rutiner från kund.
• Fungerar som kundens ögon och öron på plats, samt även ha daglig kontakt med kundens FM-koordinatorer som sitter på deras huvudkontor beläget i Göteborg.
Kvalifikationer
• Du delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling.
• Erfarenhet av arbete med liknande uppgifter.
• Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Personliga egenskaper:
• God servicekänsla.
• Lyhörd för kundens behov.
• God samarbetsförmåga.
• Självständig och handlingskraftig.
• Förmåga att klara av att arbeta i ett högt tempo.
• Positiv attityd.
Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas.
Deltid 75%, dagtid, måndag till fredag.
Har du frågor kontakta jacob.dreyer@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 2020-10-21.
Ansökan kan endast göras via vår hemsida.
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 10 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,