Servicemedarbetare reception & servicecenter

Servicemedarbetare reception & servicecenter

Arbetsbeskrivning

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.


Servicemedarbetare till vår reception & servicecenter på vårt FM-uppdrag, Gärdet Stockholm

Vi behöver en ny medarbetare till vårt härliga gäng. Du kommer att ingå i vårt team som levererar ett flertal FM-tjänster till vår kund som finns på Gärdet i Stockholm, där T-banan ligger ett stenkast från siten.

Vem är du?

Då du blir vår kunds ansikte utåt tilldelas du en mycket viktig roll i att skapa en välkomnande serviceatmosfär och ett professionellt mottagande. Vi söker dig som har fallenhet för service med fingertoppskänsla, är bra på att hålla ordning och reda samt har utmärkt kommunikation i såväl tal som skrift i både svenska och engelska. Som person är du ansvarsfull och initiativtagande.

Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar Sodexos vilja att leverera service i världsklass samt delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och kunna komma med förslag till förbättringar hos kunden.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du kommer med goda referenser. Vi ser också att du har goda organisatoriska egenskaper och att du gillar att jobba med rutiner och processer. Du måste kunna vara självgående och fatta egna beslut och flexibilitet är a och o. Vi behöver hela tiden utmana oss själva och ständigt förändra och förbättra.

Hur ser din arbetsdag ut?

Som servicemedarbetare arbetar du med många och varierande arbetsuppgifter, både högt och lågt. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och väl fungerande miljö för de som besöker och arbetar på arbetsplatsen.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:

·         Välkomna, informera och vägleda besökare i receptionen och lotsa dem vidare i anläggningen på ett serviceinriktat sätt.

·         Informera och ombesörja att gällande säkerhetsföreskrifter följs.

·         Hantering av passerkort.

·         Ärendehantering

·         Växel

·         Övriga administrativa arbetsuppgifter

Vi söker just dig som tycker det är kul med ett omväxlande arbete och inte är prestigefull, samt tycker om att ingen dag är lik den andra.

Om du är rätt person kan vi erbjuda dig:

·         En varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara viktigt i Sodexos framgång på kontraktet och i att hjälpa vår kund att nå sina mål inom Facility Management.

·         Sodexo har stort fokus på karriärutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal och utvecklingsplan som följs upp. På sikt kan det finnas utvecklingsmöjligheter till större ansvar och andra positioner internt.

Anställningsform och arbetstider:

·         Tillsvidareanställning med inledande provanställning (6 månader).

·         Heltid, 40h/vecka

·         Dagtid, måndag-fredag.

Har du frågor, kontakta matilda.carlson@sodexo.com 

Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 2022-10-06

Ansökan kan endast göras via vår hemsida.

Intervjuer kommer ske löpande och anställning kan därför komma att ske före sista ansökningsdatum.

 Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom servicetjänster för livskvalitet, en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Sodexo har verksamhet i 55 länder och våra 412 000 medarbetare servar 100 miljoner människor varje dag. Sodexokoncernen utmärker sig för sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster, FM-tjänster och lösningar för medarbetarförmåner. Vi levererar kvalitativa och flexibla matupplevelser, skapar attraktiva och inkluderande arbetsplatser, hanterar och underhåller infrastruktur på ett säkert och miljövänligt sätt, erbjuder personligt anpassat stöd till patienter och studenter, samt skapar program som stärker engagemanget hos medarbetare. Ända sedan dag ett, har Sodexo fokuserat på den konkreta vardagen genom sina tjänster, för att bidra till en positiv ekonomisk, social och miljömässig inverkan över tid. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 14 oktober 2022

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024