Servicemedarbetare / Skadereglerare / Kundsupport

Servicemedarbetare / Skadereglerare / Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Foxway.

Om företaget:

Foxways vision är att göra det digitala livet enklare. Foxway vill förenkla IT-tjänster och göra dem hållbara så att kunderna kan fokusera på det de är bäst på. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och ambitionen är att vara det ledande företaget i Europa för hållbara IT-tjänster och återvinning av elektronik. Alla steg hanteras in-house vilket gör företaget unika på marknaden. Foxway är här för att hjälpa kunderna att hitta sin väg i det digitala livet.



Arbetsuppgifter:

I rollen som servicemedarbetare tar du emot inkommande ärenden och ger service till företagets kunder, huvudsakligen inom skolverksamhet. Du arbetar brett med administrativa uppgifter och primärt med försäkringsärenden som innefattar skadereglering. Ärenden kommer in via företagets egna system. Du ger kunderna support och service via systemet, löser deras problem och loggar ärenden. Viktigt i rollen är att du håller en tät dialog med dina kunder och leverantörer. Du tillhör ett team om 6 servicemedarbetare som arbetar nära företagets teknikavdelning.

Företaget har en utarbetad introduktion för nyanställda. Du kommer initialt att arbeta med en annan medarbetare och få en genomgång av såväl arbetsuppgifter som system.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• God systemvana och kunskaper i Microsoft Office-paketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Som person har du ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är flexibel i ditt arbetssätt och kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs. Vidare är du självgående, noggrann och har ett stort intresse för att lära dig nya saker.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg, Lindholmen
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk support, kundmottagare, servicedesk, kundservice, kommunikation, teknik, support, IT-support, order, e-tjänster, orderhantering, administration, göteborg, heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2022
  • Ansök senast: 13 mars 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


26 november 2024

Skadereglerare och motortekniker fordonsskador

22 november 2024

Skadereglerare

Skadereglerare

14 november 2024