OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en social, nyfiken och flexibel person som vill arbeta med service? Motiveras du av att hjälpa andra och av att få arbeta med varierade arbetssysslor? Då har arbetet för dig nedan.
Vår kund är i behov av en servicemedarbetare som vill arbeta på en bank i Göteborgs stad. I rollen kommer du att vara en viktig tillgång för företaget och du får möjlighet att knyta värdefulla kontakter. Du kommer att arbeta i receptionen där du bland annat hanterar växeltelefon, tar emot post samt tar emot interna och externa kunder. Tjänsten infattar många kontaktytor och vi söker dig som trivs med att ha många bollar i luften, ge service i världsklass och har ett strukturerat arbetssätt.
Tjänsten är startar som deltid 50% under augusti för att sedan bli mellan 75- 100% långsiktigt. Stor vikt läggs vid personlighet.
Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande roller. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Vi ser gärna att du har en god administrativ förmåga och hör systemkunskap.
Som person är du driven, social och initiativtagande. Du är serviceinriktad, flexibel och trivs med att ha många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076-869 30 48 eller anna@2complete.se.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson