OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om bolaget
Assistancekåren är en bärgningsorganisation som idag består av cirka 160 stationer, från Kiruna i norr till Trelleborg i söder. Bolagets huvudkontor ligger i Sundbyberg och det är hit bolaget söker servicemedarbetare. Assistancekåren strävar efter att ligga i framkant inte bara när det gäller kvalité i bärgningen utan i hela ledet, från larm till faktura. De satsar mycket på sina medarbetare och digitala system som ständigt utvecklas för att underlätta din, bärgaren och kundernas vardag.
Om tjänsten
Du kommer att tillhöra ett team om 25 personer på en arbetsplats där en sak medarbetarna har gemensamt är engagemanget för bolaget och arbetsuppgifterna. Assistancekårens kunder har en väldig bredd och består av allt från åkerier till nyblivna bilister, däremellan även försäkringsbolag, räddningstjänst och en mängd myndigheter. Inget uppdrag är det andra likt och Assistancekårens serviceteam är specialister på att anpassa sig efter kundens upplevelse av det som hänt. Som medarbetare på Assistancekårens servicecenter får du vara med i daglig problemlösning för att hjälpa deras kunder.
Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå utav att
- Hantera inkommande ärenden via telefon
- Ta emot beställningar via telefon och digitalt
- Vara behjälplig med administrativa uppgifter
- Mailhantering
Om dig
För att trivas och vara framgångsrik i rollen som servicemedarbetare tror vi att du är en driven person som trivs med att arbeta med mycket kundkontakt över telefon. Vi tror att har du har erfarenhet utav arbete inom någon form utav service. Vidare tror vi att du är en lösningsorienterad och flexibel person som kan fatta snabba beslut. Du ser värdet av att ge god service samt att alltid sätta kunden i fokus. Vi ser att du är kommunikativt lagd och har ett öga för detaljer.
Vi ser gärna att du
- Har erfarenhet ifrån arbete inom service
- Är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska tal och skrift
Meriterande
- Tidigare erfarenheter av arbete inom larmcentral- eller försäkringsbranschen
Tillträde, omfattning och anställning
Assistancekåren har sina lokaler i Sundbyberg. Du arbetar i skift och arbetstiderna varierar, öppettider på avdelningen är mellan klockan 06-01. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Tjänsten är på heltid med start omgående.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Isabell Åhlin på isabell.ahlin@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445