OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bonnier Fastigheter Service söker engagerad servicemedarbetare för uppdrag hos kund i Bonnierhuset på Torsgatan. Som servicemedarbetare är du ansiktet utåt gentemot Bonnierhusets hyresgäster och dess medarbetare, och du blir en del av ett växande men stabilt företag med en spännande historia. Är du en teamspelare med känsla för detaljer, som inte är rädd för att kavla upp ärmarna och lägga i ytterligare en växel när det krävs är det här rollen för dig!
OM TJÄNSTEN
På Torsgatan i Stockholm är Bonnierhuset ett klassiskt landmärke. Här sitter en av Bonnier Fastigheters största hyresgäster. Bolaget är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2900 medarbetare runt om i landet.
Fokusområdet är Floor Management som utgångspunkt men även reception, konferens, budcentral och andra arbetsuppgifter inom Office Management förekommer.
Som Floor Manager ansvarar du för en dedikerad yta och är kontaktperson gällande alla lokalärenden som inkommer ute i ytorna. Syftet med rollen är att säkerställa att kundens kontor är i ordning, att arbetsplatser, mötesrum och gemensamma ytor fungerar och är väl underhållna samt att underlätta arbetsdagen för kundens personal.
I rollen krävs en hög initiativförmåga, stark servicekänsla med förbättringsfokus och ägandeskap som främsta drivande faktorer.
Du erbjuds
* En roll i ett väletablerat bolag med god historia som är mån om sin personal
* En härlig arbetsplats där människan lyfts fram, där alla är lika viktiga och det är en bra dynamik med både yngre och äldre kollegor
* Gemensamma aktiviteter under året och även den årliga konferensen
ARBETSUPPGIFTER
- Rondera/kontrollera/felanmäla och åtgärda arbetsplatser, mötesrum och allmänna ytor avseende funktion, allmän ordning, teknik och alla andra typer av avvikelser på den dedikerade ytan.
- Säkerställa att det är ordning och reda i kundens ytor
- Hålla skrivarrum utrustade, påfyllda och funktionella
- Förbättra och utveckla rutiner och processer
- Bevaka SBA/säkerhet/arbetsmiljö
VI SÖKER DIG SOM
- Något eller några års arbetslivserfarenhet inom ett serviceyrke som t.ex. reception, butik eller café/restaurang
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet
- Har god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya system
Meriterande är
* Erfarenhet inom Office Management
Vi söker dig som är
* Anpassningsbar
* Serviceinriktad
* Självgående
* Problemlösare
Övrig information
* Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
* Omfattning: Heltid
* Placering: Torsgatan, Stockholm
* Kontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Catharina Alm, catharina.alm@academicwork.se, rekryteringskoordinator Stina Moby, stina.moby@academicwork.se
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
”För oss som fastighetsägare är det viktigt att våra hyresgäster ska kunna fokusera på sina kärnverksamheter, och inte behöva lägga tid på fastighets- och lokalfrågor. Därför erbjuder vi inte bara lokaler som passar verksamheten, utan även professionell service när våra hyresgäster väl är på plats. Bonnier Service står till tjänst både i frågor som bevakning och säkerhet, vaktmästeri eller alla de saker som "bara ska fungera". Vi är även en trygg partner i de fall när lokalerna på något sätt behöver förnyas.
Vi kan våra fastigheter, vi känner vår fastighetspersonal och vi har goda kontakter med ett nätverk leverantörer. Vi känner omtanke och engagemang, inte bara i fastigheterna utan också för människorna som vistas i dem.”
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231