Servicemedarbetare till Bonnier Fastigheter Service i Uppsala

Servicemedarbetare till Bonnier Fastigheter Service i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en dynamisk miljö och har ett öga för detaljer? I rollen som servicemedarbetare är du ansiktet utåt för Bonnier Fastigheter Service. Din uppgift är att med engagemang och omtanke för både fastigheterna och gästerna göra det lilla extra för att upplevelsen ska kännas både personlig och välkomnande. Sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Bonnier Fastigheters historia är tätt förbunden med ägarfamiljen Bonnier. En familj som påverkat den svenska medieutvecklingen i över 200 år – och alltjämt spelar en stor roll inom området. Den passion för medier som präglar familjen Bonnier är lätt att känna och förstå och det är i det sammanhanget som Bonnier Service uppstått och verkar.

I Uppsala finns idag tre Business Center som har reception, mindre och större mötesrum samt co-workingytor. Som servicemedarbetare på Bonnier Fastigheter Service kommer du att ha en viktig roll i att ge bästa möjliga service till gästerna i deras fastighet Centralhuset. Du ansvarar för den dagliga driften av reception, konferens och Business Center och levererar service av högsta kvalitet. Du löser kundernas önskemål och plockar snabbt upp nya behov hos hyresgäster och besökare. Du kommer också vara delaktig i att driva, utveckla och förbättra verksamheten tillsammans med dina kollegor i enlighet med de mål som är framtagna.

Det här är rollen för dig som vill ta nästa steg inom service och få en bred och utvecklande roll i ett växande men stabilt företag med en spännande historia.



Du erbjuds


* En roll i ett väletablerat, stabilt bolag med lång historia som är mån om sina medarbetare
* En härlig arbetsplats i fina centrala lokaler
* En roll i ett bolag där de gärna gör saker tillsammans, där människan lyfts fram och där alla är lika viktiga


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer ha en varierad och flexibel roll där arbetsuppgifterna bland annat kommer bestå av att:


* Skapa en levande, familjär, välkomnande och professionell atmosfär i våra receptioner och business center
* Hantera inkommande förfrågningar och bokningar till våra Business Center och tillhörande konferensrum
* Detaljplanering av bokningar där du även arbetar med företagets samarbetspartners
* Arbeta enligt gällande säkerhetsrutiner och arbeta aktivt med systematiskt brandskyddsarbete
* Arbeta proaktivt med förbättringar och merförsäljning, allt för att öka kundnöjdheten
* Lättare administrativt och teknisk stöd till besökare och hyresgäster
* Fakturera utförda konferenser och hantera leverantörsfakturor


VI SÖKER DIG SOM
- Har avslutad gymnasieutbildning
- Har tidigare erfarenhet av reception, konferens eller andra serviceyrken
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Som person är du


* Serviceinriktad
* Självgående
* Lösningsorienterad


Övrig information


* Start: Slutet av mars
* Omfattning: Heltid, uppdraget sträcker sig till sista augusti med chans till förlängning
* Placering: Uppsala, Centralhuset


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
”För oss som fastighetsägare är det viktigt att våra hyresgäster ska kunna fokusera på sina kärnverksamheter, och inte behöva lägga tid på fastighets- och lokalfrågor. Därför erbjuder vi inte bara lokaler som passar verksamheten, utan även professionell service när våra hyresgäster väl är på plats. Bonnier Service står till tjänst både i frågor som bevakning och säkerhet, vaktmästeri eller alla de saker som "bara ska fungera". Vi är även en trygg partner i de fall när lokalerna på något sätt behöver förnyas. Vi kan våra fastigheter, vi känner vår fastighetspersonal och vi har goda kontakter med ett nätverk leverantörer. Vi känner omtanke och engagemang, inte bara i fastigheterna utan också för människorna som vistas i dem.”

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2023
  • Ansök senast: 18 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

5 november 2024

Receptionist

5 november 2024