OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bonnier Fastigheter söker en ny medarbetare till sin Konferensavdelning på Torsgatan i Bonnierhuset. Rollen ingår som en viktig bit i pusslet som utgör Bonnier Fastigheter Service. De söker någon med känsla för detaljer, som inte är rädd för att kavla upp ärmarna och som kan lägga i ytterligare en växel när det krävs. Det är önskvärt och meriterande med tidigare erfarenhet av serviceyrken. Söker Du en varierande tjänst i ett spännande bolag så är det här rollen för dig, skicka gärna in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
På Torsgatan i Stockholm är Bonnierhuset ett klassiskt landmärke, här finns även den större av företagets konferensenheter. Konferensrummen varierar från ”Styrelserummet” för 14 personer upp till ”Hörsalen” för 250 personer.
Ingen dag är den andra lik och veckorna varierar beroende på antalet gäster och form av konferenser. Ena veckan kan du därför arbeta längre dagar, för att veckan efter arbeta kortare dagar för att jämna ut arbetstiden.
En vanlig dag i Konferensen startar runt 7:00/8:00 och då är det dags att tända upp och öppna upp lokalerna. Du stämmer av att lokalerna är redo och förbereder inför dagens kommande gäster. När det väl är dags hälsar du gästerna välkomna, säkerställer att de har allt som de behöver inför sin konferens ch stötta upp med teknisk support och service genom hela dagen.
Under dagen sköter man även detaljplaneringen för kommande konferenser och ser till att alla detaljer är på plats och tar tillfälle i akt att jobba med merförsäljning. Dagen avslutas med att man möblerar om konferenssalarna till ny möblering för nästa dag.
Du erbjuds
* En roll i ett väletablerat bolag med god historia som är mån om sin personal
* En härlig arbetsplats där människan lyfts fram, där alla är lika viktiga och det är en bra dynamik med både yngre och äldre kollegor
* Gemensamma aktiviteter under året och även den årliga konferensen
ARBETSUPPGIFTER
- Ansvara för detaljplanering innan genomförande
- Förbereda konferenslokalerna samt vara behjälplig under konferenser samt bistå kunderna med vanlig konferensteknik
- Arbeta som ett team med restaurangen och övriga avdelningar/ leverantörer
- Välkomna gästerna, säkerställa att det hålls en hög servicenivå genom dagen
- Planera för kommande dag samt möblera lokalerna efter behov och säkerställa att alla detaljer är i ordning
- Lyhörd och proaktiv på förbättringsområden och tillfällen för merförsäljning
VI SÖKER DIG SOM
- Har avslutad gymnasieutbildning
- Har något års erfarenhet av hotell, konferens och liknande serviceyrke
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande är om du har:
* Erfarenhet av bokningssystem
* Erfarenhet inom catering
I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och ditt intresse för tjänsten. Motivera väl i din ansökan varför du valt att söka denna tjänst. De personliga kompetenserna som vi ser som särskilt viktiga är:
* Serviceinriktad
* Självgående
* Flexibel
* Ansvarstagande
Övrig information
* Start: Efter sommarsemestrarna, v. 32/33
* Omfattning: Heltid, under ett varierande schema
* Placering: Torsgatan, Stockholm
* Kontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Catharina Alm, catharina.alm@academicwork.se
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
”För oss som fastighetsägare är det viktigt att våra hyresgäster ska kunna fokusera på sina kärnverksamheter, och inte behöva lägga tid på fastighets- och lokalfrågor. Därför erbjuder vi inte bara lokaler som passar verksamheten, utan även professionell service när våra hyresgäster väl är på plats. Bonnier Service står till tjänst både i frågor som bevakning och säkerhet, vaktmästeri eller alla de saker som "bara ska fungera". Vi är även en trygg partner i de fall när lokalerna på något sätt behöver förnyas.
Vi kan våra fastigheter, vi känner vår fastighetspersonal och vi har goda kontakter med ett nätverk leverantörer. Vi känner omtanke och engagemang, inte bara i fastigheterna utan också för människorna som vistas i dem.”
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231