Servicemedarbetare till kundcenter (Kundtjänst)

Servicemedarbetare till kundcenter (Kundtjänst)

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu behöver vi stärka upp vårt team hos vår kund i centrala Västerås.
Om du tycker om att ha ett högt tempo och ge service till kunder så är detta ett jobb för dig!

Dina arbetsuppgifter innefattar att hantera kundsamtal, orderhantering, bevaka olika inkommande kanaler, såsom chatt och mejl.

Tjänsten är på 100% och arbetstiden är förlagd under kontorstider, måndag till fredag. Tjänsten förväntas starta omgående.

Krav:
• Telefoni-vana
• Samarbetsvillig och kunna arbeta i grupp
• Serviceminded och stort kundfokus
• Van att arbeta med datorer och ärendehanteringssystem, gärna Salesforce
• Lösningsfokuserad
• Du behärskar svenska och engelska språket i tal och skrift

Vem är du?
För att passa för denna roll tror vi att Du behöver vara drivande och initiativrik. Vi värdesätter att du är flexibel för att även kunna stötta fler enheter vid behov. För att trivas så bra som möjligt är det viktigt att du som person är lösningsfokuserad, stresstålig och uppskattar att prata i telefon med kund. Det är även av stor vikt att du är van att arbeta med dator som ett av dina främsta arbetsverktyg, då administration kommer ske i samband med att du tar emot samtal.

Låter detta som ett jobb som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då intervjuer kan ske löpande.

Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2023
  • Ansök senast: 26 april 2023

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024