Servicemedarbetare till kundsupport inom Life Science, Uppsala

Servicemedarbetare till kundsupport inom Life Science, Uppsala

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service och har en bakgrund inom Life Science - läs vidare!
Vi söker nu två nya stjärnor till vår kunds Kundservicesupport med start omgående. Välkommen med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter

Som kundsupport hos vår kunds Kundserviceavdelning kommer du att vara ansiktet utåt i kundrelaterade frågor. Du kommer bland annat att ansvara för:

• Stödja kundärenden i SFDC.
• Svara effektivt och snabbt på kundernas regulatoriska frågor, förbereda och leverera certifikat, använda tillgängliga interna och externa databaser och andra relevanta databaser.
• Förbereda och utfärda utlåtanden och intyg.
• Arkivera och underhålla fullständig dokumentation av frågor och svar i databaser -specificera, förbereda, uppdatera och granska regulatorisk stöddokumentation, certifikat och annan regulatorisk dokumentation för nya och befintliga produkter.
• Använda befintliga webbaserade system och utöka den regulatoriska stödinformation som tillhandahålls på webben.

Om dig

Du brinner för service, kommunikation och att få agera i en roll som spindeln i nätet. Du har bakgrund inom Life Science branschen och kunskap inom produktion av kemi eller farmaci.

Vi ser att du har:

• Kandidatexamen inom kemi, farmaci eller annat närliggande område
• Erfarenhet inom kvalitet, produktledning eller ett relaterat område
• Mycket goda kommunikationskunskaper i engelska och svenska, tal och skrift.

Meriterande:

• Tidigare erfarenhet inom Life Science i liknande roll
• Erfarenhet av Magic eller Oracle

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för dig som kandidat av följande steg: urvalsfrågor, telefonintervju, videointervju och referenstagning. Inför start kommer drogtest att utföras.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!

Övrigt

Uppdragslängd: start snarast möjligt t.o.m. december

Placeringsort: Uppsala

Typ av anställning: konsultuppdrag/visstidsanställning

Arbetstid: dagtid

Forma framtiden med oss!

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia bemanning
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2024
  • Ansök senast: 1 september 2024

Liknande jobb


20 november 2024

Servicetekniker

20 november 2024

Koordinator till Almega i Göteborg

Koordinator till Almega i Göteborg

18 november 2024