OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Servicemedarbetare med placering Luleå. Trivs du med att ge förstklassig service, skapa goda resultat och samarbeta med andra människor? Då kan detta vara ett passande jobb för dig!
Om tjänsten
Dina huvuduppgifter är att ta hand om de kunder som vill hyra bil hos oss, både företagskunder och privatkunder. Det innebär bl.a. att ta emot, bekräfta och förbereda bokningar av bilhyror både per telefon, mail och över disk. Utöver detta kommer du även att redovisa hyresavtal, hantera joursamtal samt andra vanligt förekommande kontorsuppgifter. I tjänsten ingår även leverans och klarställning av bilar.
Kvalifikationer
· Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
· Erfarenhet från service både över disk och via telefon
· Goda kunskaper i MS Office-paketet
Vem är du?
Vi söker dig som delar våra värderingar där kunden är i fokus, laganda, ärlighet och personligt engagemang. Vi ser dessa ledord som en viktig kompass för hur vi ska vara och på vilket sätt vi uppnår de mål som finns för vår verksamhet. Vårt mål är att kunderna skall vara utomordentligt nöjda efter ett besök hos oss.
För att du ska trivas och vara rätt person för tjänsten är det en förutsättning att du är serviceinriktad och duktig på kundbemötande. Sälj- och kommunikationsförmåga är två viktiga egenskaper. Du har god samarbetsförmåga och är självständig och positiv. Vidare är du stresstålig, har god administrativ förmåga, god digital kompetens och lätt att ta till dig nya system och teknik.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
B-körkort är ett krav.
Start: enligt överenskommelse.
För frågor kontakta Rabih Bdeir 0910–715850
Sänd in CV och personligt brev till rekrytering@norrlandsbil.se
Sista ansökningsdag är 30/9. Välkommen in med din ansökan!
Om oss
Europcar är en del av Norrlands Bil. Koncernen har ca 300 medarbetare fördelade på sju norrländska orter. Från Skellefteå som sydligaste ort till Kiruna i norr. Koncernen består av tre bolag; personbilar, tunga fordon och service. I vår värdegrund trycker vi på kunden i fokus, laganda, ärlighet och personligt engagemang. Vi ser dessa ledord som en viktig kompass för hur vi ska vara och på vilket sätt vi uppnår de mål som finns för vår verksamhet. Vårt mål är att kunderna skall vara utomordentligt nöjda efter ett besök hos oss. Läs mer om oss här: www.norrlandsbil.se