OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.
Sodexo har fått förtroendet att från den 1 november driva interna servicetjänster för en stor kund i Malmö
Vi söker dig som har rätt yrkeskompetens och inställning för de tjänster som kommer att utföras;
• Reception
• Vaktmästeri
• Städning
• Café/Konferens
Vi söker även;
Gruppledare
Inom varje tjänsteområde kommer en av servicemedarbetarna att få ett utökat ansvar som Gruppledare. Gruppledarens huvudsakliga uppgift är att leda och fördela det dagliga arbetet samt delta aktivt och kvalitetssäkra leveransen till vår kund. Du bör ha ledarerfarenhet inom servicenäringen, förmåga att skapa och utveckla goda relationer, behärska det svenska språket. Engelska är meriterande.
Har du rätt inställning?
För att vi ska kunna ge vår kund service i världsklass och skapa förutsättningar för ett långsiktigt samarbete söker vi dig som delar våra grundläggande värderingar och visar det i ditt dagliga arbete.
Serviceanda
Kunder, gäster och brukare står i centrum för allt vi gör. För att kunna ge dem alla service varje dag och på alla nivåer måste vi vara tillgängliga, lyssna, vara lyhörda för och leva upp till deras förväntningar, uppfylla deras behov och visa stolthet över den service vi ger dem.
Laganda
Det är alla medarbetares samlade erfarenheter och kunskaper som ligger till grund för våra framgångar. Laganda bygger på att lyssna och vara öppen, ha respekt för andra och vår mångfald, känna solidaritet med och visa respekt för fattade beslut och regler samt ge ömsesidigt stöd - speciellt under svåra omständigheter. För oss handlar laganda om ömsesidig respekt för varandra och att tillsammans arbeta mot gemensamma mål.
Utveckling
Vi månar om utveckling och ständig förbättring genom:
• Vår vilja, men även genom den starka övertygelsen att det alltid går att göra saker bättre
• Vår positiva övertygelse om att för varje problem finns en lösning, en innovation eller en förbättring att göra
Tjänsterna är både på heltid och deltid.
Dagtid måndag-fredag, Tillsvidareanställning.
Din ansökan vill vi ha senast den 1 september 2014
För frågor om tjänsterna maila till: pasi.tuononen@sodexo.com
Vi utvecklar, leder och levererar tjänster till företag, institutioner och offentlig sektor. Vi erbjuder allt från reception, säkerhet och städning till måltidstjänster, måltidskuponger och facility management. Med verksamhet i Sverige, Finland, Norge och Danmark omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,