OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Servicemedveten butikssäljare med utökat ansvar till Office Depot i Karlstad
Karlstad
Ansök senast: 2023-11-27
Ansök nu
Teamwork och service på toppnivå ligger oss varmt om hjärtat och som det värdestyrda bolag vi är siktar vi alltid lite högre och lite längre. Vårt löfte är att förenkla vardagen för våra kunder, och det ser vi till att uppfylla. Har du ett brinnande intresse, precis som vi, för service och kundrelationer och älskar att underlätta för kunder på deras olika arbetsplatser och hemmiljöer? Har du intresse av att arbeta i ett av Sveriges ledande kontorsserviceföretag? Försöker du också nå lite längre och lite högre med det du åtar dig?
Om du har svarat JA på ovan, vill vi rekommendera dig att söka vår vakanta tjänst som butikssäljare till vår butik i Karlstad redan idag!
Tjänsten som butikssäljare med utökat ansvar på Office Depot i Karlstad
Tjänsten som butikssäljare i Karlstad omfattar 100% och i denna butik arbetar butikschefen tillsammans med tre medarbetare. Tillsammans ska ni ge mycket god service och bedriva försäljning till företagets kunder. Butiken i Karlstad har öppet 07.00-17.00 måndag till fredag.
Arbetsuppgifter
Bygga goda och långsiktiga kundrelationer
Ge kunderna service i världsklass
Försäljning och merförsäljning
Upplockning av varor och produkter
Skyltning och exponering av våra kampanjer
Inventering
Kundbeställningar
Kvalifikationer för tjänsten
Vi vill att du har godkänd gymnasieutbildning och gärna erfarenhet som butikssäljare eller motsvarande serviceyrke.
Personliga egenskaper
Framför allt vill ha stärka upp butiken och teamet med en medarbetare som vill bidra till ta butikens försäljning och service på en hög nivå. Vi vill tillsammans skapa en god arbetskultur och arbetsmiljö. Tillsammans når vi lite längre och lite till, och om vi samtidigt har roligt på vägen kan vi inspirera andra och kollegor och kunder med rätt attityd. Läs om våra efterfrågade personliga egenskaper.
En positiv och engagerad attityd i mötet med kunder och i dialogen med kollegor
Stark teamkänsla - tillsammans med dina kollegor jobbar ni mot gemensamma mål
Intresset av att ge god kundservice - att alltid ge det lilla extra när det gäller service och bemötande
Energi och kreativitet
Du kommer vara butikschefens högra hand och måste kunna fatta snabba beslut när butikschefen inte är på plats
Gärna erfarenhet av en ledande roll
Erfarenhet av att jobba i olika system
Stort eget driv och engagemang i säljprocessen
Om oss
Office Depot Svenska AB är idag ett av Sveriges ledande kontorsvaruföretag med försäljning via vår rikstäckande säljkår, online och via våra butiker från Umeå i norr till Malmö i söder. Vi vill vara det självklara valet hos kunder och samtidigt bidra till ett enklare, bättre och mer hållbart arbetsliv genom vårt heltäckande utbud av kontorsvaror och kontorstjänster. Vi levererar till rätt plats, i rätt tid och till rätt pris. Våra kunder ska veta att vi alltid löser det som behövs till kontoret!
Varumärket Office Depot grundades i USA 1986 och har funnits i Sverige sedan 2008. Office Depot i Sverige har sitt huvudkontor i Solna och centrallager i Strängnäs. Vi omsätter knappt en miljard svenska kronor och har 260 medarbetare som präglas av att skapa kundupplevelser i toppklass med en passion för det vi gör, ödmjukhet i vår kommunikation samt en medvetenhet i att alla beslut syftar till att leverera ett mer hållbart arbetsliv, varje dag. För den som söker mer information om oss hänvisar till vår hemsida, länk här.
Ansökan
Ansökan sker digitalt via vår hemsida. Urval, intervjuer och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag den 17 november 2023. Tjänsten omfattar 100% med start enligt överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan!