OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kunden är verksam inom bank och finans sektorn och sitter i centrala Stockholm, i helt nya lokaler där gemenskap och gott arbetsklimat prioriteras. I ett öppet kontorslandskap hjälper de kunder, via telefon och dator. Bolaget tillhör en av nordens största koncerner inom mediebranschen, det är en väldigt god fot in för dig som vill ta steget in i en ny bransch. Här prioriteras varje individ, både med god coachning, introduktion och goda förmåner.
Välkommen med din ansökan redan idag! Har du fallenhet för att ge bra service och är redo att ta dig an en ny utmaning? Vi söker nu dig som vill arbeta som Kundtjänstmedarbetare för kunds räkning!
Vi ser gärna att du är en social person som tycker om kontakt med människor samt är orädd. Ditt arbetssätt är effektivt och du arbetar ständigt för att effektivisera det ytterligare, med nya idéer och god organiserings förmåga. Vidare är du snabblärd och kan snabbt bli självgående. Du är flexibel, då jobbet består av skarpa svängar gäller det att ständigt vara på tårna och även att tycka om fart och fläkt. Tidigare erfarenhet av olika system till exempel CRM-system och Salesforce är ett stort plus. Tillsist ska du vara en person med en positiv inställning och tycker om ett arbete där du är spindeln i nätet.
Arbetet sker med och i data-miljöer där dina arbetsuppgifter består av att hantera företagets växel och deras supportärenden. Arbetet sker med både telefon och dator som verktyg, så det är av vikt att du trivs och är vass med de. Vidare kommer du dagligen att ha hand om att leverera data till kund och hantera kreditfrågor från både privat- och företagskunder. Du kommer att ingå i ett service-team och få en gedigen introduktion för att på bästa sätt kunna axla rollen.