Servicemedveten orderadministratör med sifferkänsla

Arbetsbeskrivning

Servicemedveten orderadministratör med sifferkänsla
Trivs du i en arbetsroll fylld av administration, service och kontakt med människor? Skulle du säga att du är en tillmötesgående person med teamanda, struktur och noggrannhet? Då har vi ett uppdrag för dig! Randstad söker nu, med start enligt överenskommelse, en servicemedveten orderadministratör med sifferkänsla.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Linköping

Omfattning: Heltid, kontorstid, enligt överenskommelse – 30/9 (med möjlighet till förlängning)

Arbetsbeskrivning:
Som orderadministratör kommer du tillsammans med dina tre kollegor stötta verksamheten. I dina arbetsuppgifter ingår att;

• ta emot och genomföra beställningar, komplettera och följa upp order. Ha en kontinuerlig kontakt med leverantörer och företrädaren för verksamheten. Sköta registerunderhåll och prisjusteringar liksom andra administrativa uppgifter som kan förekomma vid behov.
Kvalifikationer:
Gymnasieexamen, minst 1 års erfarenhet av administration, goda IT-kunskaper, mycket god svenska och god engelska i tal och skrift är krav för tjänsten. Om du dessutom har en utbildning inom upphandling/inköp eller kunskap i systemet Agresso är det meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig, en lagspelare som stöttar dina kollegor vid behov liksom trivs med ett varierat arbetstempo. Du är utåtriktad och servicemedveten i din kontakt med såväl interna som externa kontakter. Vidare tror vi att du har ett intresse för siffror och ekonomi. Har du dessutom en god förmåga att strukturerat och effektivt driva ditt arbete framåt – då är du den vi söker!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-05-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Daniel Svensson | daniel.svensson@randstad.se [ mailto:daniel.svensson@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 6 april 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024